Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Probleem met geluid

Pagina: 1
Acties:

• DonnyR
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11 10:23
Hallo
Ik heb deze week windows 7 op mijn pc gezet.
Alles werkt prima geen problemen tot ik mijn headset opdeed en erachter kwam dat er geen geluid doorkomt.
De microfoon werkt verder prima.
Ik heb dus aan de voorkant en aan de achterkant van mijn pc een aansluiting voor zowel geluid als microfoon.
Ik heb nu dus mijn stekkers van de headset aan de voorkant erin en aan de achterkant zitten mijn boxen aangesloten.
Als ik nu mijn headset aan de achterkant doe komt er wel geluid door.
Dus het probleem zit hem in het geluid aan de voorkant.

Voorheen draaide ik windows xp en toen werkte het geluid aan de voorkant wel prima.
Ik heb dus net de laatste drivers voor het geluid op mijn moederboord geinstaleerd maar dat heeft ook niet geholpen.

ik heb btw een 945GCT-M2 moederboord.
Me windows 7 is 32 bit.
Dit zijn de afspeelapparaten die aanwezig zijn op mijn computer
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/vq2zw2.png

Ik wil dus dat ik weer zoals voorheen mijn headset aan de voorkant kan doen en de boxen in de achterkant kan houden.
verder heb ik al wat lopen kloten maar dat heeft ook weinig geholpen en aangezien ik er bar weinig verstand van heb vraag ik het maar aan mensen die er wel verstand van hebben.
Als je meer weet hoor ik het graag

• DonnyR
Iemand die kan helpen?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:46
Best wel een bizar probleem. Heb je nog iets aangepast tussen Windows XP en de installatie van Windows 7?
Werkt het geluid als je een Ubuntu live cd gebruikt? (Of een andere Linux versie)

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• DonnyR
Malantur schreef op zondag 06 december 2009 @ 16:46:
Best wel een bizar probleem. Heb je nog iets aangepast tussen Windows XP en de installatie van Windows 7?
Werkt het geluid als je een Ubuntu live cd gebruikt? (Of een andere Linux versie)
Heb nergens aangezeten alleen gewoon normaal windows 7 erop gezet.
En verder heb ik die cd nergens meer kan ik het nog op een andere manier testen?

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:52

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Volgensmij kun je in dat scherm van je screenshot luidsprekers aanklikken en dan op eigenschappen, daar moet ergens een optie zitten om de frontpanel ook te gebruiken ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• DonnyR
heb hem aan de praat gekregen.
heb nu een vista driver geinstaleerd en hij doet het!

[ Voor 75% gewijzigd door DonnyR op 06-12-2009 23:54 ]

Pagina: 1