Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Sims 3 - zwarte plekken in plaats van huizen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen
Ik heb een sinds kort een probleem met mijn sims 3 game, als ik mijn spel laad (dat ik heb opgeslagen) en naar mijn stad ga komen er (vooral de grote gebouwen) zwarte plekken in plaats van de huizen. Sommige gebouwen of huizen kan ik dan wel weer zien. Ik heb de game al maanden en ik had toen dat probleem niet. Ik weet dus echt niet wat er aan de hand is ... maar ik erger mij er verschrikkelijk aan!! :(

heeft iemand soms een idee aan wat dit in godsnaam kan liggen??

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

SPV FAQ ?

Geen idee of er recentelijk bijvoorbeeld wijzigingen in je software of hardware zijn geweest of dat er mogelijk een defect is ontstaan ergens in je PC.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:31:
SPV FAQ ?

Geen idee of er recentelijk bijvoorbeeld wijzigingen in je software of hardware zijn geweest of dat er mogelijk een defect is ontstaan ergens in je PC.
kan het soms niet zijn dat het aan mijn videokaart ligt?
of aan laatste updates van het spel versie 1.7??

Verwijderd

Kun je misschien een print screen van het probleem doen en die hier even plaatsen.?

Er zijn heel veel factoren waar het aan kan liggen namelijk

Groeten Claas

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 20:46:
[...]

kan het soms niet zijn dat het aan mijn videokaart ligt?
of aan laatste updates van het spel versie 1.7??
Welke videokaart?

Het zou namelijk handig zijn als je in ieder geval post wat voor onderdelen je in je PC hebt zitten (of in ieder geval relevante info geeft).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Ik heb de topictitel wat duidelijker gemaakt; HELP!! zegt namelijk niet zo heel veel.

Verder is het zoals in de aangehaalde FAQ staat, handig om wat meer informatie te geven: uit welke hardware je systeem bestaat, of je nieuwe (of juist oudere) drivers geprobeerd hebt, of je een herinstallatie van het spel uitgevoerd hebt, enz. Meer info betekent niet direct een oplossing, maar andere mensen kunnen je dan wel gerichter helpen :).

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Ik kwam op andere fora's dit probleem ook tegen maar dan met andere spellen zoals BF2 bijvoorbeeld.

Hij had ook een update gedaan en daarna kreeg hij die vlekken.

Dit waren de voornaamelijke tips.

Direct x updaten
Spel een keer op medium (of lagere resolutie draaien)
Video kaart even testen met andere zware grafische spellen (deze kan deffect zijn)
Geheugen even testen met mem test programma (effe googelen ik weet er niet zo 1)
Mocht je gebruik maken van een Nvidea grafische kaart is het misschien ook handig om je drivers te updaten
maar vergeet dan niet eerst de oude weg te halen http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
dit kan uiteraad ook bij andere merken kaarten maar dan moet je even naar hun website gaan en zoeken voor updates ;)

Voor de rest zullen we toch wat meer informatie moeten hebben om je te kunnen helpen, en vooral wat je al hebt geprobeert.

Groeten Claas

ps. ook voor sims3 kwam ik dit tegen met exact dezelfde tips.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2009 21:08 ]

Verwijderd

is het probleem al opgelost? zoja laat het even weten en wat het probleem nou was.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 17:34:
is het probleem al opgelost? zoja laat het even weten en wat het probleem nou was.
hey Claas
mijn probleem is nog stees niet opgelost. Ik denk erover om direct x te downloaden maar lost dit mijn probleem wel op? en heeft het geen schadelijke effecten op mijn pc?
mijn pc is een acer Windows xp
ps. het lukt maar niet om een foto te kunnen plaatsen :(

Verwijderd

Direct x is een besturings progje voor spellen, en moet om de zoveel tijd eens een keer worden geupdate.

En nee hier krijg je geen schade door.

Als dit nog niet werkt moet je even kijken voor een update van je videokaart (effe merk en type intoetsen in je google balk, dan vindt je vast wel een update.)

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-11 21:57
Belangrijkste zaken zijn idd om je systeem up2date te houden.

Dus zorg dat je de laatste drivers voor je videokaart, je chipset, geluidskaart en monitor hebt geinstalleerd.

Als je niet zeker weet welke drivers je nodig hebt, dan kan je altijd ons je videokaart type en model noemen en dan geven wij wel de link. Maar zoeken is altijd makkelijker.

Zelfde geld voor de overige onderdelen.

Wylana

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

is het probleem opgelost?¿?

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-11 20:26

Stronkie

Where wind is Trouble

Tjonge Claas...

Zie je nooit zo veel posten hier.. Maarja Jolien16 Klinkt als een meisje :) dus die zijn interessant genoeg om te helpen :)... Hahahhahahaahahahaahaaa /ENDSARCASME

Jolien,

Handig zou ook zijn als je post welke videokaart je hebt.. Ik denk nl dat een ATI kaart hebt.. Deze hebben idd bij sommige driver versie's een probleem zoals jij beschrijft..

Kijk hier eens

http://www.amd.com/uk/Pages/AMDHomePage.aspx

Bij de downloads kun je aangeven welk besturingsysteem je hebt en welke video kaart..

Directx is naar mijns inziens geen probleem.. Deze staat overigens ook gewoon op je cd van de Sims 3.

Verder kun je ook het beste in de opties van het spel alles eerst even op laag zetten en dan steeds langzamer opbouwen..

• BinaryRun
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-08 23:21
Heb je toevallig een Intel videokaart? Voor zover ik weet werken deze net iets anders waardoor in spellen soms bugs voorkomen. Een bekende is bijvoorbeeld geen water in RCT3. Misschien heb jij nu iets soortgelijks?

Verwijderd

Stronkie schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 07:57:
Tjonge Claas...

Zie je nooit zo veel posten hier.. Maarja Jolien16 Klinkt als een meisje :) dus die zijn interessant genoeg om te helpen :)... Hahahhahahaahahahaahaaa /ENDSARCASME

Jolien,

Handig zou ook zijn als je post welke videokaart je hebt.. Ik denk nl dat een ATI kaart hebt.. Deze hebben idd bij sommige driver versie's een probleem zoals jij beschrijft..

Kijk hier eens

http://www.amd.com/uk/Pages/AMDHomePage.aspx

Bij de downloads kun je aangeven welk besturingsysteem je hebt en welke video kaart..

Directx is naar mijns inziens geen probleem.. Deze staat overigens ook gewoon op je cd van de Sims 3.

Verder kun je ook het beste in de opties van het spel alles eerst even op laag zetten en dan steeds langzamer opbouwen..
misschien is jolien wel een jongen weet jij veel :9

Maar ik help gewoon graag mensen uit de brand ;) (weet hoe vervelnd het kan zijn)
Pagina: 1