Geachte redactie,
Bij dit topic van de frontpage viel me meteen op dat er met "Onbekend bedrijf" wordt gewerkt in plaats van de naam van dit zogenaamde onbekende bedrijf, namelijk: PsiXPda.
Vervolgens opent het bericht met:
Tuurlijk is de huidige manier van het nieuwsbericht niet per definitie fout, toch zou ik er als producent niet tevreden mee zijn als ik werd aangehaald als Onbekend bedrijf en het ook voor de geloofwaardigheid van je bedrijf niet goed overkomt. Het doet denken aan een lichte vorm van zwartmaken. (Erg licht).
Verder wel een mooi apparaat
Bij dit topic van de frontpage viel me meteen op dat er met "Onbekend bedrijf" wordt gewerkt in plaats van de naam van dit zogenaamde onbekende bedrijf, namelijk: PsiXPda.
Vervolgens opent het bericht met:
Mij lijkt het netter om de titel te veranderen in:Het Britse bedrijf PsiXPda heeft een internettablet met 5"-touchscreen, 1,1GHz-chipset en Windows XP aangekondigd. De tablet heeft een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord en doet sterk denken aan een grote versie van een smartphone.
En in het bericht te refereren naar de onbekendheid van het bedrijf.PsiXPda presenteert tablet met 3g en Windows XP
Tuurlijk is de huidige manier van het nieuwsbericht niet per definitie fout, toch zou ik er als producent niet tevreden mee zijn als ik werd aangehaald als Onbekend bedrijf en het ook voor de geloofwaardigheid van je bedrijf niet goed overkomt. Het doet denken aan een lichte vorm van zwartmaken. (Erg licht).
Verder wel een mooi apparaat