Onbekend bedrijf presenteert tablet met 3g en Windows XP

Pagina: 1
Acties:

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-02 22:07
Geachte redactie,

Bij dit topic van de frontpage viel me meteen op dat er met "Onbekend bedrijf" wordt gewerkt in plaats van de naam van dit zogenaamde onbekende bedrijf, namelijk: PsiXPda.

Vervolgens opent het bericht met:
Het Britse bedrijf PsiXPda heeft een internettablet met 5"-touchscreen, 1,1GHz-chipset en Windows XP aangekondigd. De tablet heeft een uitschuifbaar qwerty-toetsenbord en doet sterk denken aan een grote versie van een smartphone.
Mij lijkt het netter om de titel te veranderen in:
PsiXPda presenteert tablet met 3g en Windows XP
En in het bericht te refereren naar de onbekendheid van het bedrijf.

Tuurlijk is de huidige manier van het nieuwsbericht niet per definitie fout, toch zou ik er als producent niet tevreden mee zijn als ik werd aangehaald als Onbekend bedrijf en het ook voor de geloofwaardigheid van je bedrijf niet goed overkomt. Het doet denken aan een lichte vorm van zwartmaken. (Erg licht).

Verder wel een mooi apparaat :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:22
Op zich vind ik het wel een logische keuze. Als er nu staat: PsiXPda, dan had ik waarschijnlijk niet geklikt, ik ken dat bedrijf niet en vind het dan ook niet echt boeiend. Nu stond er 'onbekend bedrijf', en toen was ik wel geïnteresseerd. Je trekt meer users (denk ik) en maakt gelijk 'kennis' met een nieuw bedrijf. De volgende keer dat het bedrijf genoemd word is het natuurlijk wel 'PsiXPda' ipv onbekend bedrijf :) .

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-02 09:49

arnoudwokke

Redacteur
Het is - voor zover ik heb kunnen nagaan - het eerste product van dit bedrijf. Uiteraard heb ik overwogen om PsiXPda neer te zetten, maar het zou toch niemand iets zeggen. En een kop is bij voorkeur zo duidelijk als mogelijk is. Mensen die PsiXPda niet kenden, weten daardoor dat ze niet iets hebben gemist zeg maar :) Jouw oplossing had ook gekund, maar voegt niet veel toe.