Ik zag op cnn een aflevering van 'TheDot' en daar hadden ze het over 'het huis van de toekomst'. Je kent die onzin wel : via je palmtop in te schakelen lampen etc... Daar zat uiteraard een superduur software-pakket en een vage 'box' ( geen idee wat er voor hardware in zit) bij en is 1) onbetaalbaar en 2) niet zo leuk als zelf maken.
Dit is dus wat is wil maken een applicatie die communiceert ( via RS323 ), maar mijn vraag hierbij is : wat heb ik nodig voor dit geintje .. is er iets goedkoops te koop of moet ik zelf iets bouwen om te communiceren met bijvoorbeeld verlichting, maar het mag ook iets anders simpels zijn .. de aansturing van een simpel 12v motortje bijvoorbeeld ..
Misschien is dit een leuk onderwerp om eens over te brainstormen....
Dit is dus wat is wil maken een applicatie die communiceert ( via RS323 ), maar mijn vraag hierbij is : wat heb ik nodig voor dit geintje .. is er iets goedkoops te koop of moet ik zelf iets bouwen om te communiceren met bijvoorbeeld verlichting, maar het mag ook iets anders simpels zijn .. de aansturing van een simpel 12v motortje bijvoorbeeld ..
Misschien is dit een leuk onderwerp om eens over te brainstormen....