Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pc start soms op

Pagina: 1
Acties:

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08:32
Hallo,

Ik heb hier een pc staan van mijn oma en die gaat maar soms aan het klinkt vreemd maar hij gaat soms aan en als je dan gewoon de aan/uit knop in duwt gebeurt er gewoon helemaal niks soms gaat die wel gewoon aan maarja dat is niet handig. Ik dacht zelf het licht aan de voeding, Weten jullie het mischien?

Voeding naam: ATX-350

Alvast bedankt,

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wake on LAN? S1/S3/standby-settings?

Ik adviseer om even de BIOS door te lopen maar ook zeker even te kijken of oma de PC een "shutdown" geeft in plaats van een hibernate/sleep.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• tumtum100
MAX3400 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:16:
Wake on LAN? S1/S3/standby-settings?

Ik adviseer om even de BIOS door te lopen maar ook zeker even te kijken of oma de PC een "shutdown" geeft in plaats van een hibernate/sleep.
Bedankt voor je snelle reactie maar ik ben niet zo bekent in de BIOS dus waar moet ik precies zoeken?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Geen idee; dan moet je even de handleiding van je moederbord erbij pakken. En als je die niet hebt/weet, de kast openschroeven, kijken naar merk & type vermelding op het moederbord en dan even de PDF-handleiding downloaden bij de fabrikant.

Het is misschien handig als je volledige systemspecs van de machine post en niet alleen het piekvermogen van de voeding. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• tumtum100
MAX3400 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:20:
Geen idee; dan moet je even de handleiding van je moederbord erbij pakken. En als je die niet hebt/weet, de kast openschroeven, kijken naar merk & type vermelding op het moederbord en dan even de PDF-handleiding downloaden bij de fabrikant.

Het is misschien handig als je volledige systemspecs van de machine post en niet alleen het piekvermogen van de voeding. ;)
Ooh oke heel erg bedankt ik ga vanavond even kijken heb nu niet zo veel tijd