Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Insert card or press Ctrl-Alt-Delete to begin

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
deze melding wil ik graag weg hebben. Dit komt nog voor de normale login scherm.

Nu heb ik gegoogled, en anderen gevonden die hetzelfde probleem hebben (hadden). En de oplossing was dan om in de useracountscherm de optie gewoonweg simpel te disablen.
Echter.. ik kan die optie niet disablen, omdat die optie grijs staat, oftewel, ik kan het niet veranderen? Ik zie inderdaad de optie wel aangekruist, maar ik heb dus niet de bevoegdheid om dat te veranderen?

Ik ben wel als admin ingelogd.
Het is een HP laptop met XP geinstalleerd.

Eigenlijk zou van mij alle inlogprocedures wegmogen, dus ook de normale login. (wachtwoord staat al op ENTER)

Maar iemand die weet hoe ik die CTRL-ALT-DEL melding weg kan krijgen?
alvast bedankt ;)

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:16
Zoek even op autoadmin login

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:42

DinX

Motormuis

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Topicstarter
dit is echt perfect!
Ik heb die programma niet gedownload, want toen ik tweakui zag staan, ging er een lichtje branden, en dacht ik, tweakui? Maar dat heb ik toch al ergens liggen?
Jep, dat had ik dus.. en ik zag inderdaad ergens een optie voor het inloggen.
Daar kan ik aanvinken dat de admin automatisch ingelogd werd.
Ik denk nog.. ok, het is niet helemaal wat ik zoek, het ging er vooral om om die ctrl-alt-del scherm weg te krijgen, maar ok, dan ben ik in ieder geval al van dit scherm af.

Echter. toen ik weer opnieuw opstarte merkte ik dat BEIDE inlogschermen door deze actie zijn verdwenen!

Puik!

p.s.
ik heb ook nog even op autoadmin login gezocht. Daar vond ik ook de oplossing (door in de registry te rotzooien).
Maar ik vind het toch fijner om het via een programmaatje te doen ;)

en ik weet het meteen voor de volgende keer.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2009 18:45 ]