Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Sorteren met Total commander

Pagina: 1
Acties:

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:40
Hoi
Klein vraagje/probleempje

Heb al mijn MP3's gesorteerd en weggeschreven in folders. Folderopbouw is heel makkelijk ;
[jaartal] naam band - titel

Maar als ik er met Total Commander doorbrows dan staan ze natuurlijk op volgorde van jaar, dus alle folders van bijv 2003 staan bij elkaar. Ik wil eigenlijk sorteren op bandnaam. Hoe versier ik dat binnen Total commander? Ik ga absoluut niet de folders hernoemen.

Ik ben dus al met de sortmethodes in de configuratie bezig geweest, maar het werkt niet zoals ik wil.
Google levert ook nix op.

[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 04-12-2009 18:59 ]

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Kan Total Commander niets met ID3-tags?

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:26

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Volgens mij sorteerd hij folders helemaal niet volgens je instellingen, maar altijd op naam. "reverse" sorteren werkt niet op op folders. :(

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

maak een custom culumn, zonder datum.

e.g.
[=tc.name:6-100]
Field Contents The contents of the field. A field can contain multiple values, as well as plain text. To add a field value, click the [+] button and choose a value. You can install additional content plugins from our homepage for more file details, e.g. mp3 ID tags, EXIF digital photo information etc.

The syntax is the following (similar to the multi-rename tool):
[=pluginname.fieldname.unit]
Insert field named "fieldname" from content plugin named "pluginname". "unit" may be an optional unit (if supported by that field), or a field formatter like YMD for date fields, see notes below. You can use the [+] button to insert plugin fields.
[=pluginname.fieldname.unit:4-7]
Same as above, but for partial strings (here: letters 4-7).
[="prefix"pluginname.fieldname.unit"suffix"]

The strings prefix and/or suffix will only be shown when the field "fieldname" exists and has a valid value in plugin pluginname. For example, you can use this to show a measurement unit when the field is present, and nothing when the field is not present.

Iperf

• maartend
fish schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:01:
maak een custom culumn, zonder datum.

e.g.
[=tc.name:6-100]

[...]
Hier ben ik mee bezig, maar dat lukt me niet helemaal.

Ga dit eens proberen

edit ; krijg het niet voor elkaar. Ik open die configmogelijkheid en heb al 2 velden waar ik nix aan kan veranderen;
naam en ext. Pas daarna kan ik iets bewerkbaars toepassen, maar dat komt ook niet in orde

[ Voor 28% gewijzigd door maartend op 04-12-2009 23:41 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

mja .... ik zie het het werkt alleen voor de files in de directory, de directories blijft ie stug bovenaan zelf sorteren

Iperf

• maartend
Ben al anders bezig. Doe maar eea met hulp van hier via DOS
Pagina: 1