Toon posts:

Dell c521 kast overplaatsing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu ongeveer al 2 jaar mijn dell c521 aangezien ik hem wat traag vind worden zou ik de processor willen veranderen ik heb nu een AMD athlon 64 X2 3800+ socket AM2 (940) iemand suggestief voor een andere? Verder wil ik er een een normale videokaart in zetten, aangezien nu alleen low-profile videokaarten erin passen. Ik geloof dat het een btx moederbordje is. Maar ik heb geen idee wat voor kast ik zou ervoor moeten kopen. Daarom vraag ik of er iemand mij wat advies kan geven?

Mijn pc specs zijn;

Dell moederbordje
AMD athlon 64 X2 3800+ socket AM2 (940)
Southbridge; Nvidia nforce 410/430 MCP
2gb ddr2
Ati radeon HD 3450 (low profile)
Antec 430 watt

genoeg info?

Mvg Kamiel

Verwijderd

die pc kan nog prima mee, koop liever een nieuwe hdd (specs please)

daar word het "gevoel van snelheid" veel beter van, een nieuwe cpu ga je amper merken (of je moet aan photoshop doen)

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:15

D4NG3R

kiwi

:)

Een extra strookje ram en een wat nieuwere HDD zou voor je snelheid voldoende moeten zijn!

Qua videokaart weet ik het zo niet zeker...

[ Voor 27% gewijzigd door D4NG3R op 04-12-2009 20:47 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Verwijderd

Topicstarter
Hmm maar ik wil graag wat zwaardere games spelen, maar dat gaat nu niet zo goed cod4 op low settings speelt hy net goed af hdd is nog vry nieuw

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:15

D4NG3R

kiwi

:)

Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 21:28:
Hmm maar ik wil graag wat zwaardere games spelen, maar dat gaat nu niet zo goed cod4 op low settings speelt hy net goed af hdd is nog vry nieuw
Qua CPU zit je wel goed met een groot deel spellen om op medium te kunnen spelen, Je videokaart is IDD aan vervanging toe (voor spellen dan) maar ik heb daar vrij weinig verstand van :S

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken