Hi Joevel, welkom op GoT.
Je hebt een bestelling bij een webshop gedaan, die failliet is gegaan. Je vertelt niet waarvoor je de factuur nodig hebt (garantie? levering niet geschied?) dus daar kunnen we verder niks van zeggen. Een factuur heb je als consument in elk geval niet per se nodig: je betalingsbewijs is genoeg, als er nog een rechtspersoon bestaat die je ergens voor aansprakelijk kan stellen, is die vijf jaar verantwoordelijk voor het bewaren van administratieve stukken. Als je levering niet is geschied moet je bij de curator zijn, als je garantie wil hebben is de fabrikant of importeur de beste keus.
Verder ben ik enorm trots op mezelf dat ik dit antwoord op basis van je bijzonder cryptische topicstart heb kunnen formuleren, tenzij ik er natuurlijk compleet naast zit, in welk geval je even een nieuw en veel duidelijker topic moet openen

Doe dat niet in
Geachte Redactie (hier dus), want de redactie geeft in de regel geen support bij individuele vragen en problemen. Voor zaken met betrekking tot webshops kan je onder andere terecht in
Pricewatch. Lees wel eerst even de [faq]FAQ[/faq] en eventuele faqs en policies in het subforum dat je uitkiest, en zorg dat je meer informatie geeft want dit is echt te karig voor een topicstart op Tweakers.net.
Omdat eventuele discussie hier voorlopig uitsluitend over de inhoud van je topicstart zou gaan en omdat je post zoals gezegd in het verkeerde forum staat zonder dat mij duidelijk is waar 'ie dan wel hoort, hang ik hier in elk geval een slotje aan