Na het wijzigen van de schermresolutie, deze stond op 1024/800 geloof ik en ook de resolutie te hebben veranderd naar 85 Hz, krijg ik bij het opstarten van de Thin Client de melding 'Out of Range'. De oorspronkelijke beeldinstellingen kan ik dus niet meer instellen. Ik heb er ondertussen ook al een ander beeldscherm op aangesloten maar ook dan krijg ik helaas de melding.
Ik zie wel beeld als de thin client aan het opstarten is (system initializing..) maar ik kan vervolgens de screeninstellingen niet wijzigen omdat ik deze niet kan zien en in beeld komt te staan 'Out of Range'.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen weer kan wijzigen zodat er wel weer gewoon beeld is na het opstarten?
Ik zie wel beeld als de thin client aan het opstarten is (system initializing..) maar ik kan vervolgens de screeninstellingen niet wijzigen omdat ik deze niet kan zien en in beeld komt te staan 'Out of Range'.
Kan iemand mij vertellen hoe ik de instellingen weer kan wijzigen zodat er wel weer gewoon beeld is na het opstarten?