Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Heb sinds een maand mijn Samsung S5230 Star. Prima dingetje overigens, jammer dat new pc studio niet met windows 7 werkt, maar....
daarnet blijft mn vest aan mn bak koffie hangen. Terwijl de koffie nog in de lucht vliegt, had ik mijn mobiel al te pakken. Heeft een screenprotector en een case eromheen. Case er direct af gehaald, en letterlijk 3 druppies vocht uit de case gehaald .Voor de zekerheid klepje mobiel eraf gehaald, gechecked of er vocht in de mobiel was gekomen. Zag alleen naast de camera MINIMAAL (echt minimaal, was niet eens een druppel) en bij de batterij zelfde. Dit alles schoongeveegd.

LEt op: voordat ik batterij weghaalde om te checken op vocht, deed hij het nog prima!!!! Alles helemaal droog, ik weer batterij erin.

NIETS!!! ik zie dat hij opstart, het beeld wordt een fractie lichter zwart om maar zo te noemen, en voelde ook het bekende trillinkje van opstarten. Echter hier blijft het bij. HEb al topics gezocht, heb hem dan nu ook maar toch ingewikkeld in doek bij kachel gelegd.

Heeft iemand enig idee, want echt, in de regen trekt hij nog meer vocht dan wat er nu overheen is gegaan. Baal als een stekker...HULLUP!! wie heefter tips, ervaring, ideeen? Ik bedoel net een maand oud, als ik nu terug kan naar mijn oude mobiel ben ik echt goed ziek ervan....

wat heb ik geleerd...geen koffie te drinken met mn vest aan...wat kan ik van jullie leren?!!! |:(