Toon posts:

Notebook en gamen

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal, :)

Als ik call of duty 4 de optimale settings laat kiezen staat alles veel te hoog en heb ik fps van 10 tot 30.
Ik speel nu op de bijna de laagste settings en dan heb fps van 50 tot 90. Volgens canyourunit.com kan mijn laptop de recommend settings aan, maar dat is dus niet zo. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Mijn laptop heeft de volgende specs:

HP pavilion dv6 1030ed
Windows Vista home premium 32
Intel Core 2 Duo T6400 @ 2.0 Ghz
Nvidia Geforce 9200M GS 512 MB (beschikbaar 1790 mb ,verhogen misschien?)
4 GB RAM

Is dit niet goed genoeg om bijvoorbeeld games als cod4 te spelen? En is het mogelijk om een laptop uptegraden?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Allereerst welkom op GoT :)

Notebooks zijn prima up te graden, alleen is het vaak zeer beperkt tot de hdd, geheugen en cpu en heel soms de videokaart.
Je videokaart is geen topmodel, dus daar kun je problemen mee krijgen, de kans dat je die kunt upgraden is echter niet zo groot. Dus gooi de resolutie eens naar beneden en speel wat met de settings tot je iets hebt wat goed werkt voor jou.

Omdat we verwachten dat als je je notebook wilt upgraden je in elk geval eerst kijkt wat er mogelijk is en ik dat hier niet echt terug zie gaat dit topic op slot. Vragen met betrekking tot software horen sowieso niet in PMG thuis.

Dit topic is gesloten.