Sorteren op winkels

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Een optie die ik altijd gebruikte bij het zoeken naar producten was "sorteer op winkels". Zo kon je zien waarvan het meeste werd ingekocht. Hierdoor kon je al voordat er reviews waren kijken naar wat de "inkopers/retailers" het aantrekkelijkst vonden. Ik zeg niet dat dit altijd goed is, maar geeft al licht aan waar de meeste interesse in is. Nu kan dit helaas niet meer.

Hier heb ik ook al een lichte discussie gevoerd in een artikel van jullie, maar jullie hebben dit waarschijnlijk niet gelezen ;) ; plan: Pricewatch-update november 2009 (dan zoeken op de gebruiker "budha"). Ik hoop dat die optie er weer in komt, want persoonijk mis ik em wel :+ :>.

Edit 1 : Zie koln_nl in "drie suggesties voor pricewatch"

[ Voor 5% gewijzigd door Ventrigo op 04-12-2009 13:43 ]

Self reflection is the school of wisdom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Ik heb nog geen "feedback" gehad :O . Zijn jullie er mee bezig (in het verzinnen van een antwoordt of hoe je dat gaat implementeren)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:07
Ik mis de optie zelf ook, van artikelen waar ik weinig van weet redeneer ik wel eens dat als het veel wordt aangeboden het ook wel breed ingezet zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Weet niet of ik het hier kwijt moet. Zou ook wel handig zijn als de je zelf kon kiezen of je meerdere sorten opties kon selecteren. Bijvoorbeeld ik wil Intel en AMD moederborden of alleen Intel moederborden. En als je dan voor Intel moederborden gaat dat alle opties voor AMD niet meer weergegeven worden(tenzij je het zelf aan geeft).

• Ventrigo
  • Niet online

Ventrigo

Het is zeker mijn tube !

Topicstarter
Geen antwoord ben ik niet gewend van de T.net crew. Zou hooguit verwachten wij nemen dit mee voor de volgende pricewatch of waarom jullie dat niet doen en daar een goede reden voor hebben zodat er nog enigszins een discussiepunt is(waar het GOT forum voor bedoel is volgens mij ;)).

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 01-10 09:54

Malarky

Wils voor wat ieder

Ventrigo schreef op maandag 07 december 2009 @ 17:08:
Ik heb nog geen "feedback" gehad :O . Zijn jullie er mee bezig (in het verzinnen van een antwoordt of hoe je dat gaat implementeren)?
Het is al eerder gesuggereerd en ik dacht dat het er weer in ging komen, maar niet de komende tijd. Meer kan ik er niet over zeggen (een devver vast wel). Door te selecteren op populariteit krijg je overigens ook een redelijk betrouwbaar beeld.
Ventrigo schreef op woensdag 13 januari 2010 @ 22:54:
Weet niet of ik het hier kwijt moet. Zou ook wel handig zijn als de je zelf kon kiezen of je meerdere sorten opties kon selecteren. Bijvoorbeeld ik wil Intel en AMD moederborden of alleen Intel moederborden. En als je dan voor Intel moederborden gaat dat alle opties voor AMD niet meer weergegeven worden(tenzij je het zelf aan geeft).
Bekend probleem. Als je wilt wat je hierboven beschrijft zal je voorlopig nog even voor de klassieke lay-out moeten kiezen in de pricewatch.
Pagina: 1