Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 11:36
wanneer ik met mijn Ben abonnement aan het internetten ben via de 3G verbinding ben ik telefonisch niet bereikbaar (inkomende oproep). het vreemde is dat ik zelf tijdens een actieve 3G verbinding wel kan bellen (uitgaande oproep)

ik heb uiteraard al zelf gezocht naar oplossingen:
simkaart in ander toestel (4 andere toestellen geprobeerd) -> zelfde probleem
andere simkaart in mijn toestel -> alles werkt

ben gebeld die geven aan dat het aan mij ligt.

Heeft iemand dit probleem ook of weet iemand hoe ik dit kan oplossen met Ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:58

Puf

Wellicht heeft het te maken met je "doorschakel"-instellingen. Net zoals bij een telefoongesprek kan je ook voor een open dataverbinding instellen of inkomende gesprekken moeten worden behandeld als wisselgesprek, of direct naar je voicemail moeten worden doorgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:05
Staat er op deze pagina iets voor je bij? Zowieso kan je een keer "alle doorschakelinge annuleren"uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staatslot
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-10 11:36
helaas, wel een goede tip maar het helpt niet....

edit:
voor de volledigheid zal ik de afloop nog even posten.

Inmiddels heel veel telefoontjes verder, internet is door t-mobile nagekeken (vreemd, wat heb ik als klant van Ben met T-mobile te maken) en is zelfs helemaal afgesloten geweest. Ben is een lompe organisatie waar je haast niet doorkomt. Volgens de klantenservice lag het allemaal aan mij, ondanks al mijn pogingen duidelijk te maken dat ik alle combinaties reeds had geprobeerd en ik nu zelfs helemaal geen internet meer heb op mijn telefoon nadat zij contact hebben opgenomen met T-mobile. Dat was onmogelijk, volgens medewerker 1 was er geen contact geweest en volgens medewerker 2 kon men niet individueel iets met het internet regelen. Volgens medewerker 3 werd mijn toestel niet ondersteund (maar na doorvragen ondersteunt Ben helemaal geen toestellen, gezien het sim-only is). Medewerker 4 vervolgens gaf aan dat mijn probleem klopt, het zou niet mogelijk zijn bij Ben om tegelijk te bellen en 3g actief te hebben. Medewerker 5 gaf aan dat het geen enkel probleem was. Medewerker 6 tenslotte gaf mij van alles de schuld, ik wist niet hoe de instellingen moesten staan.. zucht..

Ik heb (ik kon niet anders want ik betaalde 10 euro p/m voor internet dat ik nu helemaal niet eens meer kon gebruiken) mijn contract opgezegd en heb inmiddels T-mobile sim-only waar het vanaf de eerste minuut op exact dezelfde telefoon perfect werkt! Helaas Ben..

[ Voor 93% gewijzigd door Staatslot op 23-01-2010 12:02 . Reden: toevoeging hoe het nu is... voor de overlevenden ]