Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

XBOX hard drive vraag.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste iedereen

ik ben een 'leek' in de xbox wereld maar heb sinds kort een XBOX 360.
Ik heb via amazon.com een externe harde schijf voor xbox bestelt van 120gb en vroeg mij nu af of dit wel zal werken op een europese xbox.

kan iemand me hier verder mee helpen?

Bedankt!
Groeten

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:19

Player1S

Probably out in the dark

1: dit kan gewoon in het algemen xbox topic.

2: Als je niet zeker weet of het werkt waarom eerst bestellen en dan pas in verdiepen?? Als je geld teveel hebt. mijn rekening is 313..... ;)

3: Zover ik weet zijn de HDD's niet regio gebonden en zou het gewoon moeten werken.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
wat bedoel je met een externe harde schijf voor de xbox?

Bedoel je de Originele Xbox360 Certified HD?
Of gewoon een externe Harddisk?

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat over een Xbox 360 20GB Hard Drive, origineel van XBOX dus (zo om langs de zijkant aan te brengen).

Ik heb inderdaad wat impulsief hem besteld en achterna pas beginnen denken dat er een verschil kan zijn tussen Europa en Amerika op dit vlak.

Nog andere mensen met ervaring hiermee of kennis erover?

Alvast bedankt!

• underworld202
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2023
Volgens mij zit hier geen regio aan verbonden hoor.

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Omdat dit een probleem/vraag is, en geen algemene discussie, krijgt het een schopje naar Spielerij - Problemen & Vragen.

Volgens mij is dit wel prima te vinden met de search of Google, ik kan me niet indenken dat jij de eerste bent die ergens anders een HDD wil bestellen ;)

L1nt: Aparte topics voor vragen zijn juist prima, dan blijft het algemene Xbox topic wat schoner. Hang alsjeblieft niet de mod uit als je tegen het beleid in gaat :>

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat dacht ik ook, dat ik op google eenvoudig iets ging vinden, maar dat is dus niet echt het geval... alle info is welkom dus:)

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:19

Player1S

Probably out in the dark

TheZeroorez schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:22:

L1nt: Aparte topics voor vragen zijn juist prima, dan blijft het algemene Xbox topic wat schoner. Hang alsjeblieft niet de mod uit als je tegen het beleid in gaat :>
sorry, dacht dat dit juist wel bij de algemene info kon omdat er vast meerdere zijn die zich dit zullen afvragen :o

[wanabemodmodus]Oh en je hebt 'em 1 te hoog geplaats. Hij zit nu in simulaties, sport en racinggames :+ [/wanabemodmodus]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Verwijderd

Topicstarter
Nog iemand met een gedacht hierover? of een sluitend antwoord?:)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Zolang het een orginele disk is zal het wel werken. Er zijn ook officieuze disks (zelf gemaakt van hd + xbox behuizing) in omloop (dealextreme had ze) en die werken niet altijd (goed).

[ Voor 11% gewijzigd door Marzman op 04-12-2009 12:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
Zolang je de goede vraag maar in google invoert, 4de linkje van google of de 2de hieronder. ;)

http://www.google.nl/sear...ddrives+region%3F&spell=1

http://wiki.answers.com/Q...rk_in_a_japanese_xbox_360

X360 harddrives zijn regiovrij(mits het geen imitatie is) :) enkel transfer cd's en de xdoos en games kunnen regio gebonden zijn.....

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Pagina: 1