Hey,
Sinds een tijdje maak ik gebruik van een eigen geconfigureerde webserver. Deze draait op Ununtu Server 9.04. Om te kunnen mailen m.b.v. PHP heb ik Postfix Mail Server geìnstalleerd. Als ik een mail aan mezelf probeer te verzenden, dan wordt deze geblokkeerd. In de Mail Queue krijg ik de volgende melding:
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marc
Sinds een tijdje maak ik gebruik van een eigen geconfigureerde webserver. Deze draait op Ununtu Server 9.04. Om te kunnen mailen m.b.v. PHP heb ik Postfix Mail Server geìnstalleerd. Als ik een mail aan mezelf probeer te verzenden, dan wordt deze geblokkeerd. In de Mail Queue krijg ik de volgende melding:
Ik ben echt een leek met Linux en hoop dat jullie me hier een beetje doorheen kunnen helpen. Als jullie meer willen weten hoor ik het graag!host alt1.gmail-smtp-in.l.google.com[209.85.220.19] said: 421-4.7.0 [212.182.176.58] Our system has detected an unusual amount of 421-4.7.0 unsolicited mail originating from your IP address. To protect our 421-4.7.0 users from spam, mail sent from your IP address has been temporarily 421-4.7.0 blocked. Please visit http://www.google.com/mail/help/bulk_mail.html 421 4.7.0 to review our Bulk Email Senders Guidelines. 27si5540030fxm.28 (in reply to end of DATA command)
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Marc