Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Draadloze muis probleem

Pagina: 1
Acties:

• kaashaas
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 03-09-2022
Hoi, ik heb gister een nieuwe draadloze muis gekocht, de trust MI-4150K wireless optical mouse. Nu heeft een vriend van me deze muis ook gekocht en nu storen ze elkaar, kan ik dit op de een of andere manier oplossen terwijl ik toch nog naast hem te kunnen zitten?

Ik hoop dat je misschien de frequentie van de draadloze verbinding kan wijzigen, zelf kan ik alleen niet vinden hoe dat zou moeten, bovendien weet ik helemaal niet of het wel kan.

Weet iemand of dit kan en hoe het moet of weet er iemand een andere goede oplossing.

• Spaiker
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-11 13:28
Naar dat ik gelezen heb kan dat bij deze muis niet, hij zend op 2.400MHz en dat is de enige frequentie die ik gevonden heb. Aanpassen zal dus moeilijk gaan, of je moet je zender aanpassen ;)

Alhoewel, bij sommigen kan je de frequentie van het bluetoothdevice gewoon aanpassen, maar dat moet je eens checken bij je drivers.

[ Voor 26% gewijzigd door Spaiker op 04-12-2009 13:56 ]

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:27

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Misschien even opnieuw proberen te connecten, terwijl de andere muis gebruikt wordt.
Kans bestaat dat jouw setje dan uit zichzelf een andere frequentie kiest.

Van de trust website, hoe je moet connecten:
- Press connect button on receiver, led will flash.
- Press connect button on the bottom of the mouse, led on the receiver will stop flashing.

[ Voor 3% gewijzigd door remco_k op 04-12-2009 13:59 ]

Alles kan stuk.

• scenix_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 10:49
Aangezien het hier om een radiosignaal gaat over dezelfde Mhz Band binnen een straal van (2 meter?) is hier helaas niks aan te doen.... Voor zover ik weet.