LG SL9000 hdtv bekeken

Pagina: 1
Acties:

• Splorky
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-02 12:31
op de "'Borderless' ontwerp" pagina staat bij aansluitingen "rs-232 voor domotica-toepassingen".

dit klopt niet heb ik sterk het vertmoeden, de webstite van LG staat dat de aansluiting voor "RS-232C (for service & control)" ik ben bang dat het control geen domotica toepassingen inhoud, ik ben er erg geintereseerd naar dus was erg blij toen ik las dat deze tv "iets" kan doen met domotica en daarvoor zelfs een aansluiting had, maar ik heb (door flinkt te googlen) geen hint / link gezien dat de tv ook daadwerklijk domotica kan aansturen of monitoren.

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Voor zover ik kan zien wordt RS-232C voor zowel service-toepassingen als bediening via externe apparaten zoals computerapparatuuur gebruikt. Dit laatste zou de claim in het artikel bevestigen. Ik wijs de auteur van het stuk even op je opmerking iig.

• punthoofd
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-01 18:15
op pagina 3 van de review staat bij 'Aansluitingen':
"waarop onder meer een usb-stick, een wifi-dongle of een externe harde schijf met mediacontent kan worden aangesloten."

Klopt die wifi-dongle?
Ik meen dat networking (helaas) pas bij de volgende series komt.

• blackTIE
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Nu begin ik te twijfelen. Ik heb het even bij LG zelf neergelegd en kom erop terug.