Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:19
Hoe zijn de Android-phones eigenlijk met multimedia? Of beter: hoe zijn de ervaringen van de gebruikers hier?

Het gebruiksgemak (wat ik er van lees en hoor) en het opensource karakter van Android spreken ook mij erg aan. Maar als je in reviews naar telefoons zoekt met goede audiokwaliteit of mogelijkheden tot het makkelijk afspelen van diverse soorten filmbestanden komen de Androids vaak niet als eerste naar voren. Facebook-integratie en dergelijke kan me totaal niet boeien maar muziek en filmpjes afspelen des te meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is naar mijn mening nog geen enkele smartphone die fatsoenlijk media af kan spelen. Allemaal zijn ze beperkt qua afspeelmogelijkheden, kwaliteit en features. Wil je een goede mediaspeler, moet je in DMS zijn. Maar het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat jouw specifieke eisen zijn.

Edit: ik splits je post even af, omdat ie in een apart topic beter tot z'n recht komt :)

[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 04-12-2009 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-09 14:24
ik moet zeggen, ik vind de standaard android muziek speler wel erg fijn (die van htc dan weer niet, vond dat een onding)

de videospeler is wel te behelpen, niets aan bibliotheek of iets, gewoon een lijstje met alle mp4 bestanden op je telefoon.

IMO dus: muziek, prima, video. meh.

android since G1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:36
Samsung Spica I5700 heeft out of the box divx ondersteuning.
Das wel een plusje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:19
RoD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:28:
Maar het hangt er natuurlijk helemaal vanaf wat jouw specifieke eisen zijn.
Belangrijkste is dat de geluidskwaliteit oké is en dat playlists en albumart een beetje werken. Ik ben het namelijk zat altijd twee apparaten (telefoon en mp3-speler) mee te zeulen. Maar aangezien ik veel met de trein reis lijkt een goede browser en de mogelijkheid om bijvoorbeeld mijn Spouth Park-avi's af te spelen ook wel makkelijk :)
Edit: ik splits je post even af, omdat ie in een apart topic beter tot z'n recht komt :)
Daar heb ik uiteraard geen bezwaar tegen ;)
coredalae schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 00:36:
ik moet zeggen, ik vind de standaard android muziek speler wel erg fijn (die van htc dan weer niet, vond dat een onding)
Kun je bij bijvoorbeeld de HTC Hero dan niet de standaard Android-speler gebruiken?
de videospeler is wel te behelpen, niets aan bibliotheek of iets, gewoon een lijstje met alle mp4 bestanden op je telefoon.
Dat is niet zo erg. Een telefoon hoeft geen lopende bieb te zijn van films, daar is toch geen plek voor. Het niet constant hoeven te converteren lijkt me belangrijker. Dan hebben we het weliswaar niet over een Android-phone maar zo las ik dat de Nokia N97 geen avi-bestanden afspeelt out-of-the-box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Er is naar mijn mening nog geen enkele smartphone die fatsoenlijk media af kan spelen.
Wat bedoel je precies met media? Beetje gevaarlijk om te zeggen hier in het Android-forum, maar iPhone is echt prima voor muziek en vond ook bv. uitzending gemist (via de app) echt prima te pruimen...

Niet dat ik een echt multimedia-monster ben. Een youtube-filmpje kijken of eens een keer muziek luisteren in de trein is het meeste dat ik qua multimedia ermee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JarlSX
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-04-2023
divx is mogelijk op Android, aangezien ze dat ook op de LG Eve (GW620) voor elkaar hebben gekregen

is natuurlijk wel even de vraag of dat ook voor andere android toestellen beschikbaar komt, maar lijkt me van wel

ben wel benieuwd of dat op een 528mhz processor, zoals de Eve heeft, een beetje fatsoenlijk draait

OnePlus P9 Pro || Huawei GT3 || Samsung Tab S7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zonet een aantal video's van YouTube gehaald en die op mijn Hero gezet en ik moet zeggen: het ziet er goed uit. Als je gewoon de .mp4 download, dan krijg je een goede video te zien. Wat trouwens wel opvallend is, is dat de video mee kantelt.
Pagina: 1