Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[OpenOffice] Writer Numpad --> .(punt) ipv , (komma)

Pagina: 1
Acties:

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 08:02
Ik ben dus op zoek naar de optie waar je de komma aan de numpadkant kan aanpassen naar een punt.
Als ik nu iets typ en ik gebruik de numpad aan de rechterkant van mijn toestenbord. Dan typt die een komma.

Toestenbord is ingesteld op Belgisch toetsenbord ( dit zou dus normaal een punt moeten zijn). Elke andere applicatie geeft een punt voor die toets maar openoffice niet.
Ik heb de instellingen al eens nagefietst. Een paar aangepast maar het helpt niet.
Iemand die zo weet welke optie ik moet veranderen om er een punt van te maken.

Verwijderd

menu>tools>options>language settings>languages>decimal separator key>same as locale setting uit- of aanvinken naargelang daar een . of , aangegeven staat.
deze instelling geldt dan voor alle officetoepassingen zoals writer en calc.
wanneer de decimale separator key niet overeenstemt met de locale setting, dan worden getallen niet noodzakelijk als zodanig herkend in calc.

• Sven_Vdb
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-11 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:47:
menu>tools>options>language settings>languages>decimal separator key>same as locale setting uit- of aanvinken naargelang daar een . of , aangegeven staat.
deze instelling geldt dan voor alle officetoepassingen zoals writer en calc.
wanneer de decimale separator key niet overeenstemt met de locale setting, dan worden getallen niet noodzakelijk als zodanig herkend in calc.
Dat was het. Die optie had ik dus over het hoofd gezien blijkbaar. Dank je wel