[Usenet] XSNews ervaringen van andere gebruikers?

Pagina: 1
Acties:
  • 4.067 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:49
Aangezien er nog geen ervaringen topic was van XSNews dacht ik van laat ik er maar eens eentje maken.

Inmiddels zit ik zelf al èèn geheel jaar bij XSNews of het nou goed is of niet, het werkte altijd leuk totdat ze ineens een andere aanpak kregen. Support wordt niet meer behandeld en als voorbeeld verbindingen die steeds wegvallen.

Het is nu al zo ver dat ze van alles beloven maar het niet nakomen, SSL werkt bijvoorbeeld al niet meer en headers kloppen niet meer terwijl er niets op de storing-pagina staat. Er zijn dus al genoeg topics daar ook op het forum aangemaakt zowel door andere gebruikers als door mijzelf, alleen werd er steeds weer wat verwijderd of dan was er dit weer aan de hand en dan weer dat. Nu is het zelfs zo ver dat ik geen toegang meer heb tot mijn eigen account.

Er wordt van alles door ze geroepen, voor de nieuwe klanten staan ze altijd klaar maar voor de andere klanten zoals ik in dit geval wordt je simpelweg gedumpt door ze. Net of je na een jaar op de ignore lijst bij ze komt te staan om dan te zeggen van: "Ja sorry meneer, het ligt aan uw mail-instellingen". Heb inmiddels al 4 e-mails achter ze aan gestuurd en telkens een leuke bevestiging:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uFBbt46DC9415DDpzkAb3U8R/full.png

Hier blijft het dan ook altijd bij. Mijn vraag is dus ook, hebben anderen ook al zulke ervaringen met XSNews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
*harde trap* :) Zoals verwacht nog geen reactie van ze. Ik zit er aan te denken om ze een aangetekende brief te sturen met daarin de klachten die ik over hun service heb. Ze hebben zich in ieder geval niet echt meer populair gemaakt bij mij en wat familieleden waar ze nu hetzelfde bij hebben geflikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

ha als zo snel mogelijk net zo snel is als hun telefoonprobleem kun je lang wachten

Wanneer heb je het eerste mailtje gestuuurd ?
Je noemt het een harde trap, terwijl je nog maar een kwartiet mag kicken, ben je niet een beetje ongeduldig ?

btw een ervaringen topic hoef je niet te kicken, want er is geen vraag te beantwoorden toch ?
de topic start met ononderbouwde klachten komt dichter bij een smaadtopic dan een ervaringtopic

mijn ervaring. ik heb een 2 maanden lang moeten zeuren om een probleem met bepaalde webservers op te lossen. uiteindelijk na lang zeuren, zonder feedback van hun kant hebben ze toch het modem verwisseld waarna het wel werkte

[ Voor 20% gewijzigd door Fish op 04-12-2009 19:55 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-06 03:37
Manuel schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:46:
*harde trap* :) Zoals verwacht nog geen reactie van ze. Ik zit er aan te denken om ze een aangetekende brief te sturen met daarin de klachten die ik over hun service heb. Ze hebben zich in ieder geval niet echt meer populair gemaakt bij mij en wat familieleden waar ze nu hetzelfde bij hebben geflikt.
Ik ben dus een potentiele nieuwe klant. Ik heb ze vandaag per mail een vraag gestuurd, kreeg binnen het half uur een antwoord. Weet je zeker dat het niet een spamfilter is die in de weg zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Manuel
Black_Adder schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:54:
[...]

Ik ben dus een potentiele nieuwe klant. Ik heb ze vandaag per mail een vraag gestuurd, kreeg binnen het half uur een antwoord. Weet je zeker dat het niet een spamfilter is die in de weg zit?
Dan zou mijn GMail / Hotmail / Eigen server wel een zware spamfilter hebben denk ik zo want voorheen kwamen ook altijd al hun mailtjes door. In mijn maillog staat alleen telkens een mail van dat er automatisch is gereageerd en daar blijft het dan ook bij.

Dit is al e-mail nummer 4 waar ze geen antwoord op hebben gegeven, dan begin je wel goed kwaad te worden.
fish schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:53:
ha als zo snel mogelijk net zo snel is als hun telefoonprobleem kun je lang wachten

Wanneer heb je het eerste mailtje gestuuurd ?
Je noemt het een harde trap, terwijl je nog maar een kwartiet mag kicken, ben je niet een beetje ongeduldig ?
Ongeduldig niet echt lijkt me, als ik makkelijk aan mijn geld kwam dan wou ik mij nog stil houden maar goed.. Laten we dat maar even achterwege.
btw een ervaringen topic hoef je niet te kicken, want er is geen vraag te beantwoorden toch ?
de topic start met ononderbouwde klachten komt dichter bij een smaadtopic dan een ervaringtopic
Smaad is echter een heel ruim woord as you might know, mijn vraag aan gebruikers is dan ook of ze al hetzelfde met ze hebben meegemaakt, dus dit valt duidelijk niet onder de categorie smaad lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-07 13:13

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Probleem:

XSnews bounced de mails, forum is onbereikbaar maar ik krijg wel een verlengingswaarschuwingsmail leuk woord voor galgje).
Ik wil dus opzeggen maar niks komt door...

Heeft iemand anders hier ook last van?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bongoarnhem
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:11
Heb vanaf vandaag hetzelfde probleem. Account verlopen staat er. Foutcode 502. Heb een mail gestuurd en deze is in behandeling genomen. Wacht het even af maar volg dit topic zeker en hou je op de hoogte. Heb nog niet eerder problemen met ze gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij mij werkt het tot op heden perfect. Ben nu ongeveer 1 jaar lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 246574

Heb mijn account opgezegd na de vele storingen van de laatste tijd.
De laatste storing was alleen maar downloaden met pieken en dalen waar tot dusver nog helemaal niks aan gebeurd is door de support. Laat staan gereageerd. Ze zeggen gewoon keihard dat het aan je internetprovider ligt.
Forum hebben ze zogenaamd ook offline gehaald vanwege onderhoud????
Denk eerder van de vele klachten van de laatste tijd.

Ben maar over gestapt naar andere usenet provider.
En wat blijkt? Geen storing.
Dus ligt wel degelijk aan xsnews.

Geen xsnews meer voor mij en zo aan de laatste berichten op hun forum te lezen toen ie nog online was voor meerdere niet meer.

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 246574 op 22-10-2010 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 534946

Pas op!!!

Er staat in grote letters kort en krachtig 'Gratis' en kleine letters met enorm veel tekst dat het na 14 dagen verlengd wordt waardoor je vastzit aan een jaarabonnement a 96,40. XSNews maakt maar al te graag gebruik van deze vorm van misleiding. Trap er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:58

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 534946, je reactie is vast goed bedoeld. Maar topics kicken (van 7 jaar oud) is niet de bedoeling.

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 18-04-2017 10:24 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.