Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 10:10
Ik ben momenteel een GSM aan het kiezen maar weet niet goed welke. ik heb paar modellen op het oog maar wil absoluut geen touchscreen. probleem is dat ik door de bomen het bos niet meer zie. er is gewoon te veel keuze.

paar van de eisen. geen touch, Minimaal 5MP camera, GPS, email, agenda te synchroniseren met outlook 2007
budged: 400

mijn keuzes:
- Nokia 6600i (hou ik veel geld over)
- Nokia 6700 classic (hou ik geld over)
- Nokia E72 (zeer goede telefoon en populair, wifi, standbytijd, qwerty)
- Sony Ericsson W995 (8MP foto, wifi)
- Samsung mnia Qwerty B7610 (Windows mobile, groot scherm 800x480, Samung - ben ik gewend, qwerty)

Wat denken jullie dat hier een goede keuze is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:35

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wij hebben op de frontpage een Pricewatch, waarin alle toestellen die momenteel verkrijgbaar zijn, staan. Door middel van aan de rechter kant jouw wensen eisen in te voeren. Daaruit zal dan een bepaalde selectie toestellen komen. Kijk hier maar eens. Ik heb het budget alvast ingesteld voor je.

Kies daar de toestellen uit waarin je geïntesseerd ben en bekijk dan gewoon even de topics die over die toestellen. Daar kan je de ervaringen van mensen lezen....

Mocht je je keuze hebben kunnen maken, dan kan je in de pricewatch de beste aanbieding vinden.

Succes :P

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-12-2024
Ik heb de Nokia 6710 in gedachten. Lees er weinig over, maar schijnt aardig goed te zijn.
Alleen een beetje trage camera, na ja, maar wel goeie foto's. En verder alles der-op-en-der-an.

Ben echter vreselijk aan het twijfelen om over te stappen naar een touchscreen, en wel
de HTC TD2.

Allebei in de 300 euro.

ik weet het niet.....ik weet het niet.....ik weet het niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn33ky
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 10:10
heb een 6700 classic gekocht. net toestel! niets speciaal maar het enige wat ik doe is bellen sms-en agenda en foto's. dus zeker genoeg. hoe ik wat over voor de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-01 12:56
pokke schreef op donderdag 03 december 2009 @ 23:58:

Ben echter vreselijk aan het twijfelen om over te stappen naar een touchscreen, en wel
de HTC TD2.
Offtopic:

Offtopic:
Als je dan toch WM neemt, neem dan de HD2 ;) . Of ligt dat buiten je budget.
Er zijn btw wel goeie androids te vinden voor dat geld, kan ik meer aanraden dan WM.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• german8
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:46
Voor het mailen zou ik de 6700 of 6600 niet nemen.

I kheb een 6700 en mail ophalen werkt niet prettig, het is SMS omgeving, niet erg overzichtelijk.
Heb nu gmail-java erop geinstalleerd en dat werkt al iets beter.
Pagina: 1