Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Hier al gekeken welke attributen een iframe nog meer heeft? http://www.handleidinghtml.nl/html/elementen/iframe.html
Ik ben ervan op de hoogte. Enkel het probleem dat IE dit weer eens niet doet en FF wel. Ik ben gewoon wat dat betreft het einde zoek. En dan een linkje posten en zeggen van: 'dit zijn alle attributen' schiet dan niet echt op. Waarschijnlijk zit er ergens weer een of ander flauw stukje code ofzo waardoor het weer niet werkt. Deze handleiding heb ik al een keer doorgenomen.Cartman! schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:13:
Hier al gekeken welke attributen een iframe nog meer heeft? http://www.handleidinghtml.nl/html/elementen/iframe.html
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Je laat ook alleen je aparte Joomla code zien, post dan eens hoe het als html gerendert wordt want met deze rare syntax kan ik ook niets.NoxiuZ schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:30:
[...]
Ik ben ervan op de hoogte. Enkel het probleem dat IE dit weer eens niet doet en FF wel. Ik ben gewoon wat dat betreft het einde zoek. En dan een linkje posten en zeggen van: 'dit zijn alle attributen' schiet dan niet echt op. Waarschijnlijk zit er ergens weer een of ander flauw stukje code ofzo waardoor het weer niet werkt. Deze handleiding heb ik al een keer doorgenomen.
Ik had daarnaast ook verkeerd gelezen en dacht dat je helemaal geen scrollbar wilde, want dan kun je scrolling="no" meegeven en dan ben je er, vandaar mijn verwijzing richting de attributes.
Verwijderd
Dit klinkt als het toevoegen van een padding-bottom voor IE.
iframe {
padding-bottom:30px /* zo hoog als je scrollbar zou ook zomaar 20px kunnen zijn... */
overflow-y: hidden;
}
(en dat wel in een IE specifieke css graag
)
iframe {
padding-bottom:30px /* zo hoog als je scrollbar zou ook zomaar 20px kunnen zijn... */
overflow-y: hidden;
}
(en dat wel in een IE specifieke css graag
Pagina: 1