Even een vraagje aan de echte exchange experts hier, is het mogelijk om een exchange e-mail recipient policy aan te maken die om kan gaan met ingewikkelde namen zoals Jan van den Boer?
Men wil graag het volgend adres :
J.van.den.Boer@company.com
In de documentatie van microsoft kan ik hier weinig over vinden omdat men dit soort constructies niet vaak gebruikt of afdwingt?
Ik heb inmiddels getest :
%1g.%r .%s
%1g%r%s
%1g.%s
%1g.%i.%s
Display name gebruiken zou ik een heel eind mee komen,maar dan kan ik niet de eerste letter gebruiken van de voornaam.
Ik neem aan dat jullie dit soort mailadressen niet zelf aanmaken en als default zetten? Dit moet toch gewoon met de juiste syntax lukken?
Ik ben benieuwd of iemand hier een werkende oplossing voor heeft die werkt met 2k3 en de laatste SP.
Men wil graag het volgend adres :
J.van.den.Boer@company.com
In de documentatie van microsoft kan ik hier weinig over vinden omdat men dit soort constructies niet vaak gebruikt of afdwingt?
Ik heb inmiddels getest :
%1g.%r .%s
%1g%r%s
%1g.%s
%1g.%i.%s
Display name gebruiken zou ik een heel eind mee komen,maar dan kan ik niet de eerste letter gebruiken van de voornaam.
Ik neem aan dat jullie dit soort mailadressen niet zelf aanmaken en als default zetten? Dit moet toch gewoon met de juiste syntax lukken?
Ik ben benieuwd of iemand hier een werkende oplossing voor heeft die werkt met 2k3 en de laatste SP.
[ Voor 26% gewijzigd door Workaholic op 03-12-2009 16:48 ]