ASP.NET MVC design markt?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 13:40

Greyfox

MSX rulez

Topicstarter
Ik heb een idee voor een website en kan die ook wel bouwen. Van design heb ik echter geen verstand, dus ik zoek een online marktplaats waar je ASP.NET MVC designs kunt vinden cq kopen.

De designs op www.asp.net/mvc zijn wat te beperkt.
Eigenlijk zoek ik een community zoals voor DNN bestaat: www.snowcovered.com

Iemand die mij de weg kan wijzen?

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
ASP is een programmeer/scripttaal :?

Zou je iets meer info kunnen geven, dan kunnen we je wellicht helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornski
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-07 14:59
Ik ben meestal niet zo'n fan van kant-en-klare designs. Wat ik meestal doe is een externe inschakelen. Voor goedkope projectjes gebruik ik daarvoor Rent-A-Coder (www.rentacoder.com). Daar vindt je ook veel grafische ontwerpers e.d. die voor weinig geld werken.

Als je goed engels spreekt / schrijft, het geen probleem vindt om je wensen heel precies op paper te zetten en er wat geld voor over hebt, dan zou ik je RAC zeker aanraden.

[ Voor 6% gewijzigd door Bjornski op 03-12-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:01

lier

MikroTik nerd

MVC is naar mijn weten een pattern en heeft niets met een design te maken (tenzij je een design pattern bedoeld).

Mijn vragen:

- Waarom MVC ?
- Wat is de beperking met betrekking tot asp.net/mvc ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 12:52

Bosmonster

*zucht*

Van design heb ik echter geen verstand, dus ik zoek een online marktplaats waar je ASP.NET MVC designs kunt vinden cq kopen.
Of je verwoordt het heel raar, of je hebt geen flauw idee wat design patterns zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox

Greyfox

MSX rulez

Topicstarter
lier schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:37:
MVC is naar mijn weten een pattern en heeft niets met een design te maken (tenzij je een design pattern bedoeld).

Mijn vragen:

- Waarom MVC ?
- Wat is de beperking met betrekking tot asp.net/mvc ?
Bjornski is de enige die mij begrepen heeft, dat kan ook aan mijn vraagstelling liggen.

MVC is inderdaad een design pattern, dat weet ik, en volgens dat pattern wil ik mbv de ASP.NET MVC template een website aanmaken.
Daarvoor zoek ik een design zoals hier een gallery te vinden is.
Het implementeren van de functionaliteit volgens het MVC pattern is geen probleem, maar de look and feel van de site dus wel.
In feite is het een gewoon ASP.NET design, dat realiseer ik me, maar voor MVC is er een beperkte gallery en voor DNN een hele grote. Ik zoek dus een site waar je standaard designs kunt kopen.

Ik ga overigens zeker de suggestie van Bjornski onderzoeken.

MSX 2 rulez more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
Wat ik gok, is dat de topicstarter een design (een View dus) zoekt wat zonder verdere moeite kan worden geïntegreerd met de Models en Controllers. Dat ga je alleen niet vinden: het maken van Views is namelijk gewoon webdesignen... alleen op sommige plekken zet je tags weg zodat er content aan geattachd kan worden. :)

Je kunt dus prima een standaarddesign van een site als www.templatemonster.com kopen, je zult dan zelf alleen nog op de juiste plaatsen de juiste tags moeten zetten. Maar dat heb je met een custom-made MVC-template óók, want de designer weet niet wat jij op je site wil zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Alex) op 03-12-2009 22:04 ]

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greyfox

Greyfox

MSX rulez

Topicstarter
Precies, dat realiseerde ik me na mijn laatste post ook.
Overigens zocht ik iets van dit: http://www.csstemplatesforfree.com

MSX 2 rulez more

Pagina: 1