Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een Asus P7P55D mainbord.

Nergens problemen mee en alles loopt soepel icm met een I5.

Alleen als de pc uit staat blijft er een groen ledje branden op het moederbord.
Ik had al uitgevonden dat dit aangeeft dat er stroom op het moederbord staat, maar is dit ook uit te zetten?
Ik heb speciaal een voeding uitgezocht waarbij geen ledjes branden, zodat ik er 's nachts geen last van heb.

En nu met een doorzichtig sidepanel heb ik last van dat ledje.

kan ik die uitzetten zonder hem kapot te knippen? (dan vervalt de garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danield
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 12:12
Wat dacht je van een stekker doos met een aan uit knopje ? Wel even het lampje ervan te voren uithalen.

Amd Ryzen 9 7900x Arctic II 360 A-RGB NZXT H7 Flow Zwart ASUS TUF Gaming X670E-PLUS WIFI Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 Samsung 990 Pro 1TB Samsung 980 1TB MSI GeForce RTX 3070 Ventus 3X Be quiet! Dark Power Pro 11 850W 3 Arctic P14 PWM PST A-RGB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luwie69
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-04 06:33
Uw schakelaar achteraan op uw voeding uitzetten ;-)

Of doe zoals ik plaats een stekkerblok ervoor met overspannings- en indirecte blikseminslagbeveiliging mét schakelaar.
Van mij zit alles op die blok (pc- scherm- printer - soundsystem - externe schijf - radio-...)
Je kunt er zoveel stekkers ophebben zoals je maar wil, kheb er zelfs al gezien met12...
's Avonds als je gedaan hebt schakel je dan de schakelaar uit, en alles ligt af , geen sluimertoestanden meer!
Best de blok plaatsen waar je er makkelijk aankan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Nee, deze ledjes zijn niet uit te zetten. Ik ben zelf geen fan van volledig de stroom van het systeem afhalen iedere keer. Ik zou naar de lokale Action gaan (of bouwmarkt, maar Action is goedkoper) een rolletje zwarte PVCtape halen en het ledje afplakken. Die P7P55D's zijn toch zwart, dus dat zie je niet eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een stekkerdoos met overspanningsbeveiliging enz, maar daarmee gaat het ledje niet uit.

En de stroom volledig van de pc afhalen doe ik niet, is me te lastig als ik de pc wil aanzetten en ik vind het gewoon niet prettig.

Ik plak er gewoon wat tape overheen inderdaad, dat had ik zelf ook wel kunnen bedenken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syler007
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-10-2021
Volgens mij is er ook een bios instelling mogelijk, waarbij alle leds uitgaan, een of andere super spaarstand?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Picaroon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 10:46
@denskie: een oplossing is om 's nachts je ogen dicht te doen als je gaat slapen. Dan heb je ook geen last van het lampje.
Pagina: 1