Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuw internet in mijn nieuwe studio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik maak deze topic aan omdat ik heel even het bos niet meer zie door de bomen en ik graag advies wil van mensen die er verstand van hebben.

Ik ga binnenkort in Breda in mijn nieuwe studio wonen en wil graag een eigen internet verbinding, ik zit zelf namelijk bij nieuws groepen. Nu heb ik meerdere internet providers langs zien komen, maar de enige die echt aanspreekt is Ziggo Z1 internet. Dit omdat je hier per maand betaald en niet vast zit aan een jaar contract. (Wat fijn is, aangezien ik misschien volgend jaar naar het buitenland ga en dan mijn studio opzeg).

Graag wil ik weten wat ik kan verwachten van deze 3mb/s download speed. Thuis heb ik XS4all en daar kom ik max. aan 800-900 kb/s.

Naast Ziggo was de KPN of Telfort de andere mogelijke aanbieders.

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank voor de hulp,
Deltafighter

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 30-11 18:44

knakworst

Get more sats!

Verwijderd schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:34:
Hallo allemaal,

ik maak deze topic aan omdat ik heel even het bos niet meer zie door de bomen en ik graag advies wil van mensen die er verstand van hebben.

Ik ga binnenkort in Breda in mijn nieuwe studio wonen en wil graag een eigen internet verbinding, ik zit zelf namelijk bij nieuws groepen. Nu heb ik meerdere internet providers langs zien komen, maar de enige die echt aanspreekt is Ziggo Z1 internet. Dit omdat je hier per maand betaald en niet vast zit aan een jaar contract. (Wat fijn is, aangezien ik misschien volgend jaar naar het buitenland ga en dan mijn studio opzeg).

Graag wil ik weten wat ik kan verwachten van deze 3mb/s download speed. Thuis heb ik XS4all en daar kom ik max. aan 800-900 kb/s.

Naast Ziggo was de KPN of Telfort de andere mogelijke aanbieders.

Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank voor de hulp,
Deltafighter
Bij ziggo is de afstand tot de centrale etc. niet relevant, dus bij 3 mbit haal je ruwweg 350 Kbyte/s. Houd er wel rekening mee dat je ook een analoog TV-abo moet hebben van 16,25 per maand. Als je ook een vaste telefoonlijn hebt kun je overwegen Ziggo alles-in-een plus te nemen, dan heb je een veel snellere verbinding.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Alice lijkt me ook wel mogelijk in Breda. Die werken toch ook met maandcontracten?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Oke, ik ga daar even kijken! Bedankt voor de tip!

• Blasterxp
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Ziggo is zeker aan te raden, helemaal het combinatiepakket. Zelf aansluiten is geen probleem.

Ik haal soms niet de volledige 20mbit, met 1 stream - maar met meerdere trek je hem zo vol. En een upload van 320 KB/s is erg fijn voor bijv. remote desktop.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
knakworst schreef op donderdag 03 december 2009 @ 13:39:
[...]

Bij ziggo is de afstand tot de centrale etc. niet relevant, dus bij 3 mbit haal je ruwweg 350 Kbyte/s. Houd er wel rekening mee dat je ook een analoog TV-abo moet hebben van 16,25 per maand. Als je ook een vaste telefoonlijn hebt kun je overwegen Ziggo alles-in-een plus te nemen, dan heb je een veel snellere verbinding.
Ja moet dan wel een analoog kabel abo hebben, maar hou er wel even rekening dat die bij Ziggo bij de prijs (waarmee ze adverteren) inbegrepen zit.
Pagina: 1