Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Crew/Mod-functie in Gallery weergeven

Pagina: 1
Acties:

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Het is nu zo dat moderators, redacteurs, admins etc. op het forum leuk een rood kleurtje en een onderschrift krijgen, maar in de gallery op de frontpage moet je maar net treffen dat er 'Crew abo' staat om te weten of iemand mod of een voormalig lid van de modforce was.

Vaak is het ook leuk om te weten of iemand mod/admin etc. is geweest wat niet altijd in een MED terug te vinden is dus zou dat ook een leuke zijn om in een gallery neer te zetten.

Ik weet dat de boel ooit eens gemerged gaat worden, maar tot die tijd zou dit ook zeer welkom zijn ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bij sommige opa-modjes is het inderdaad niet te herleiden of die persoon deel uit maakt (of heeft gemaakt) van de crew. Zo zocht ik laatst een oude mod; DaRumble (nickchange > DR - SP mod geloof ik) maar heb 'm niet kunnen vinden. Zegt meer over mijn zoek kwaliteiten dan over t.net. Voor het 'aanzien' en gebruik lijkt het mij wel wenselijk.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Wel handig. Meteen de FP gelijktrekken aan het forum, wel zo duidelijk :)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11 00:47

Wiethoofd

Broadcast TOM

Topicstarter
Helaas dat de tijdlijn van NMe atm uit de running is, anders had ik het daar wel terug kunnen vinden O-)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:49

crisp

Devver

Pixelated

We hebben zelf geen echte history op dat punt, dus ex-crew is sowieso lastig te benoemen...

Intentionally left blank