Hi studentenkorting

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:32
Als dit vragen naar de bekende weg is.. mijn excuses. Ik kan het op internet niet duidelijk vinden.

Het is voor mij weer abonnementuitzoektijd en mijn oog viel op de HTC Hero i.c.m. Hi online-student (16,95 p/m). Nu geeft Hi een aparte studentenkorting, maar ik kan nergens vinden hoe ze dat berekenen. Nu mijn vragen:

- Is de studentenkorting altijd 20%? Of is dit afhankelijk van het abonnement?
- Gaat de studentenkorting over de normale abonnementsprijs of over het actietarief?

Alvast bedankt voor de info en nogmaals sorry voor het eventueel vragen naar de bekende weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparTi
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-04 13:11
Ik vraag me trouwens af hoe ze dit willen gaan controleren? Stel: je bent student en gaat ook voor de HI studentenkorting, na 2 maanden verlaat je de opleiding omdat je er niks meer aan vind en gaat werken. Behoud je dan nog wel die korting of mag je dan weer het volledige bedrag betalen, per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:28
Ik heb ook studentenkorting bij Hi. Er is mij nooit gevraagd om een studentennummer of enig ander bewijs van inschrijving bij een opleiding. denk dat ze dat niet zo belangrijk vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
SparTi schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:07:
Ik vraag me trouwens af hoe ze dit willen gaan controleren? Stel: je bent student en gaat ook voor de HI studentenkorting, na 2 maanden verlaat je de opleiding omdat je er niks meer aan vind en gaat werken. Behoud je dan nog wel die korting of mag je dan weer het volledige bedrag betalen, per maand?
volgens de voorwaarden mag je t abonnement in die vorm dan houden.. ook als je geen studie meer doet.. je moet bij het tekenen van het contract kunnen laten zien dat je student bent.. hoewel.. als ik naar de post hierboven kijk is zelfs DAT niet nodig.. :P
Luqq schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:10:
Ik heb ook studentenkorting bij Hi. Er is mij nooit gevraagd om een studentennummer of enig ander bewijs van inschrijving bij een opleiding. denk dat ze dat niet zo belangrijk vinden..
Welk abonnement heb je? Volgens de klantenservice van studentmobiel.nl verschilt de korting per bundel..

[ Voor 23% gewijzigd door Wombat13 op 03-12-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

Luqq schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:10:
Ik moest mn OV kaart laten zien, maar ze zullen er niet heel streng op controleren ofzo... misschien als je lang haar hebt, een colbertje en stinkt naar bier en peuken dat ze je ook wel geloven...

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-04 19:34
Ik heb destijds via de telefoon ook een aanbieding gehad. Hi25 voor de prijs van Hi20 omdat ik student was. Ik heb duidelijk gevraagd wat me dat extra ging kosten en wat de voorwaarden zijn. Kreeg alleen de melding dat het studenten korting was. Ik studeer al 4 jaar niet meer, maar heb nog steeds Hi25 voor de prijs van Hi20. OF dat 20% is weet ik niet.

Heb trouwens ook ooit een sms gekregen van Hi dat je snel moest terug sms’en voor kaarten voor een Valentijn concert. Is goed bevallen moet ik zeggen. Voor kaarten van Di-rect was ik te laat. Maar wel leuke acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:12

jelle.

Product Owner
Wombat13 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:07:
- Is de studentenkorting altijd 20%? Of is dit afhankelijk van het abonnement?
- Gaat de studentenkorting over de normale abonnementsprijs of over het actietarief?
-afhankelijk van het abonnement
-over het actietarief, mits je naar Online-abonnementen kijkt en niet Bel&SMS (die ze in de winkel hebben). Op die laatste abonnementen zit namelijk geen korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
jelle. schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:11:
[...]

-afhankelijk van het abonnement
-over het actietarief, mits je naar Online-abonnementen kijkt en niet Bel&SMS (die ze in de winkel hebben). Op die laatste abonnementen zit namelijk geen korting.
Nope.. t ging mij om de student-online variant.. Kun jij bevestigen dat er bij het Hi-student-online 20 abonnement geen extra studentenkorting zit (dus 16,95 per maand ex. internet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Wombat13 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 18:25:
[...]

Nope.. t ging mij om de student-online variant.. Kun jij bevestigen dat er bij het Hi-student-online 20 abonnement geen extra studentenkorting zit (dus 16,95 per maand ex. internet)?
Klopt, pas vanaf Online Student 25 krijg je studentenkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wombat13
jelle. schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:40:
[...]

Klopt, pas vanaf Online Student 25 krijg je studentenkorting.
Heel erg bedankt! Ik weet nu wat ik wilde weten! Ik twijfelde tussen Hi-student (nu dus 2-jaar) en Vodafone (17,5 ex internet) 2 jaar.. avec un Hero.. wat bereik betreft maakt t niet zoveel uit, alleen in prijs..
*for the record: ben jij medewerker of eigenaar van een telecomzaak?*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.

jelle.

Product Owner
Wombat13 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 20:40:
*for the record: ben jij medewerker of eigenaar van een telecomzaak?*
Medewerker ja en heb zelf ook Hi, dat scheelt ook een hoop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 00:31
Ligt het nou aan mij of is die hele studentenkorting onzin?

Als ik hier kijk: http://shop.www.hi.nl/his...ic=portal_studentenaanbod

Zie ik dat je bij een HI online abo van 25 euro al een korting hebt van 5,05. En met 'extra studentenkorting' van 20% krijg je in totaal een korting van 1 euro, dat is dus helemaal geen 20% maar 5%.

Iemand enig idee hoe dat zit?

Mijn abo verloopt namelijk over een maand en ik twijfel of ik moet verlegen met een studentenkorting of moet overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastercard
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-03 23:00
kenkreutzer schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 11:42:
Ligt het nou aan mij of is die hele studentenkorting onzin?

Als ik hier kijk: http://shop.www.hi.nl/his...ic=portal_studentenaanbod

Zie ik dat je bij een HI online abo van 25 euro al een korting hebt van 5,05. En met 'extra studentenkorting' van 20% krijg je in totaal een korting van 1 euro, dat is dus helemaal geen 20% maar 5%.

Iemand enig idee hoe dat zit?

Mijn abo verloopt namelijk over een maand en ik twijfel of ik moet verlegen met een studentenkorting of moet overstappen.
tsja er staat tot 20% korting, dus waarschijnlijk krijg je alleen op de duurste abonnementen dat percentage korting.. bij Hi 35 is het al 2 ipv 1 euro eraf zie ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:02
Studentenkorting geldt op een regulier Hi abonnement. Een Hi Online abonnement heeft andere voorwaarden dan de reguliere Hi abonnementen (voor de precieze verschillen kun je op de website van Hi kijken, maar het is sinds de laatste tariefwijzigingen en wijzigingen in de voorwaarden van de reguliere abonnementen allemaal wel wat minder gaan verschillen). Dus, wel degelijk tot 20% korting, alleen geldt het op een Hi regulier abonnement.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deimos
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 00:31
Tjah, welke student neemt tegenwoordig nou een regulier abonnement.

Maar dan weet ik genoeg, danku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 344187

Zou geen Android met Hi eindeloos nemen, check het FUP-topic hierover
kenkreutzer schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 12:11:
Tjah, welke student neemt tegenwoordig nou een regulier abonnement.

Maar dan weet ik genoeg, danku
Pagina: 1