| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
In je systeemprofiel kun je zien welke USB apparaten zijn aangesloten. De IR poort zit intern ook op een USB aansluiting.

ik zie hem staan idd.
Alleen zou ik hem graag willen onderwerpen aan een soort interne check; zowel mijn oude als mijn nieuwe
Apple remote doen het niet op deze ingebouwde IR receiver
Alleen zou ik hem graag willen onderwerpen aan een soort interne check; zowel mijn oude als mijn nieuwe
Apple remote doen het niet op deze ingebouwde IR receiver
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Misschien staat hij gewoon uitgeschakeld?
Systeemvoorkeuren > beveiliging > 'Schakel infrarood ontvanger uit' uitvinken
Systeemvoorkeuren > beveiliging > 'Schakel infrarood ontvanger uit' uitvinken
🤞🏻
Verwijderd
En kijk ook even of hij misschien gepairt is. Misschien is daar iets mis mee gegaan?
Overigens kan je via je Mac Os X DVD een hardware test uitvoeren (maar ik weet niet of deze ook je IR receiver test)
Overigens kan je via je Mac Os X DVD een hardware test uitvoeren (maar ik weet niet of deze ook je IR receiver test)
Ook een mooie truc is met een camera van een mobiele telefoon even te focussen op de ir-ontvanger en remotes. Deze zou af en toe een 'blauwe' schijn moeten geven die met het blote oog niet te zien is. Ondertussen klikken met de Apple Remote kan ook nog wel eens helpen. Daarnaast kan je Remote natuurlijk ook leeg zijn maar dat heb je vast al nagekeken
[ Voor 1% gewijzigd door DayteX op 12-12-2009 03:19 . Reden: kleine toevoeging ]
Pagina: 1