Zo geluidsdicht mogelijke headset

Pagina: 1
Acties:
  • 832 views

• Edwinboss
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 21:25
Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een zo geluidsdicht mogelijke headset.

Sinds kort is het namelijk erg lawaaierig op het kantoor waar ik programmeer waardoor ik me slecht kan concentreren.

Het liefst dus eentje die helemaal over je oren heenvalt en met een microfoon, iemand misschien een tip welke ik het best zou kunnen kopen?

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Hier hebben ze er best veel:
http://www.headsetwinkel.nl/

Money for nothin' and your chicks for free

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:41

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Edwinboss schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:54:
Zoals de titel het al zegt ben ik op zoek naar een zo geluidsdicht mogelijke headset.

Sinds kort is het namelijk erg lawaaierig op het kantoor waar ik programmeer waardoor ik me slecht kan concentreren.

Het liefst dus eentje die helemaal over je oren heenvalt en met een microfoon, iemand misschien een tip welke ik het best zou kunnen kopen?
Ik zou als eerste gaan zorgen dat jij niet last gaat hebben van het geluid :X Waarom is het dus zo lawaaierig?

Daarnaast zou ik dan In-ear met microfoon aanraden. Zullen vast wel te vinden zijn.

Maar volgens mij mogen dit soort vragen niet op GoT

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-02 21:38

Apache

amateur software devver

Touchdomex schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
[...]

Ik zou als eerste gaan zorgen dat jij niet last gaat hebben van het geluid :X Waarom is het dus zo lawaaierig?

Daarnaast zou ik dan In-ear met microfoon aanraden. Zullen vast wel te vinden zijn.

Maar volgens mij mogen dit soort vragen niet op GoT
Een in-ear wil je volgens mij geen hele dag dragen.

If it ain't broken it doesn't have enough features

• BCC
  • Nu online

BCC

Willekeurige gesloten Sennheiser koptelefoon.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Apache schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:58:
[...]

Een in-ear wil je volgens mij geen hele dag dragen.
Het werkt wel en het is de meest geluidsdichte optie :+ :>
BCC schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:59:
Willekeurige gesloten Sennheiser koptelefoon.
Nee! Grote fout maak je hierin. Alleen diegene met een gesloten structuur! Diegene die over je oor sluiten kunnen niet want als ze een open structuur hebben ben je alsnog fucked :X

[ Voor 41% gewijzigd door Touchdomex op 03-12-2009 11:01 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Roccat Kave is erg goed!

• Edwinboss
Touchdomex schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
[...]
Er werken wat meer werknemers als eerder en het is gewoon een open ruimte, dus veel getelefoneer en klanten die over de vloer komen

[ Voor 6% gewijzigd door Edwinboss op 03-12-2009 11:07 ]

• BCC
  • Nu online

BCC

Touchdomex schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:59:
[...]
Nee! Grote fout maak je hierin. Alleen diegene met een gesloten structuur! Diegene die over je oor sluiten kunnen niet want als ze een open structuur hebben ben je alsnog fucked :X
Willekeurige GESLOTEN Sennheiser koptelefoon. Welk deel van gesloten begrijp je niet :)?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

BCC schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:07:
[...]

Willekeurige GESLOTEN Sennheiser koptelefoon. Welk deel van gesloten begrijp je niet :)?
Gesloten kun je in meerdere opvattingen opvatten. Zolang je er geen uitleg aan geeft is het niet duidelijk ;) Genoeg mensen die het niet snappen. Niet iedereen is op audiofiel niveau afgestuurd ofzo. Als je het gewoon normaal en klein uitlegt dan is er niets aan de hand. Dit is gewoon lui namelijk :) Aangezien het geen moeite is })

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03-2025

Xenomorphh

Soep met Ballen

Afbeeldingslocatie: http://www.itechnews.net/wp-content/uploads/2009/06/Alienware-TactX-Gaming-Headset.jpg

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
dat ziet eruit als een rebranded steelseries 5hv2

Afbeeldingslocatie: http://www.steelseries.com/images/20/1084-1294.jpg

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

> AUD, want dit heeft weinig te maken met OH.
Of het daar open blijft laat ik aan de lokale mods over, erg veel inzet zie ik immers niet in je startpost.

• Edwinboss
Ach ja mijn excuses, ik heb niet goed gekeken

Verder niet iemand die op zijn werk met een headset op zit de hele dag?

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-02 14:59

Nohead

PSN ID: Nohead

Edwinboss schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:58:
Ach ja mijn excuses, ik heb niet goed gekeken

Verder niet iemand die op zijn werk met een headset op zit de hele dag?
Krijg je daar geen te warme oren van? Hele dag een gesloten headset lijkt mij zelf niet echt prettig.
Zijn in-ears geen betere optie, als je een goed setje koopt sluiten ze naar mijn idee beter af dan headsets en je voelt ze nauwelijks zitten.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Moet je nooit overleggen?

Ik had hier eens een (ietwat aparte) collega die met oordopjes in werkte. Als ik wat moest vragen, moest ik minstens 3x op luide toon roepen om zijn aandacht te krijgen...

Dat was enkel en alleen omdat de radio aanstond. En niet eens hard.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02:16

FeaR

In GoT we trust

TERW_DAN schreef op donderdag 03 december 2009 @ 11:33:
Of het daar open blijft laat ik aan de lokale mods over, erg veel inzet zie ik immers niet in je startpost.
En om die reden gaat dit topic dan ook inderdaad dicht.

GoT is een discussieforum en geen vraag-en-antwoordforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst rond kijkt en met eventuele opties komt. Want zoals gezegd verwachten we hier wel wat meer eigen inzet en dat ontbreekt in de huidige TS.

Ik stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Hier kan je lezen over dit soort "wat moet ik kopen vragen/topics".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.