[KPN] Surf en mail totaal aangevraagd maar niet geactiveerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertpNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Hallo :)

Vorige week vrijdag heb ik KPN Surf en Mail Totaal aangevraagd voor mijn Flexibel abonnement. Dit heb ik gedaan via de klantenservices 1200. Ze zeiden dat het abonnement per (afgelopen) maandag in zou gaan.

Met SMS 'Saldo' zie ik nog steeds dat dit niet is gebeurt. Dus eergisteren (dinsdag) hierover gebeld en het wordt direct in orde gemaakt. Helaas vandaag (donderdag) nog steeds niet.

Wie heeft hier ervaring in dat het inderdaad zo lang duurt en weet iemand toevallig of de gemaakte datakosten worden gecrediteerd (KPN zgt van wel maar toch even navragen op dit forum)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fumasu
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-10-2023
semi-gerelateerde ervaring (Hi is van KPN):

Toevallig heb ik dinsdag in de Hi winkel een eindeloos online bundel aangevraagd. Volgens de jongen in de winkel zou die normaliter binnen een uur aangaan. Na een paar uur klantenservice gebeld: volgens hun duurt het minimaal 24 uur. 24 uur later echter nog steeds niks...

Nu is het 36 uur later en nog altijd geen eindeloos online :( zo weer eens met de klantenservice bellen. Heb bij Hi iig. niks gehoord over kosten crediteren, mij werd verteld dat ik op moest passen dat ik niet online ga in de tussentijd (niet echt gelukt, heb al 5 euro datakosten)

EDIT: zojuist weer even gebeld, staat er nog steeds niet op >_<; weer 24h wachten!!

EDIT2: gister in de winkel geweest; vandaag zou ie erop moeten staan! Staat er natuurlijk nog steeds niet op, zojuist even gebeld en nu duurt het ineens 5 werkdagen!! Wat een prutsers, hoe moeilijk kan het zijn om even een databundel op te voeren?

[ Voor 25% gewijzigd door Fumasu op 04-12-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook aangevraagd, hoe weet je of hij geactiveerd is? Want je kunt zoals al eerder aangegeven nu ook al op internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-10 13:14

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Je kunt als je inlogt op de site van KPN zien welke voordeel bundels je aan hebt staan, het duurt gewoon een poos voordat het er door is. Het duurde bij mij ong. een week ofzo maarja, het is het wachten waard ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8