Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Bluetooth dongle doet moeilijk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo! Ik heb twee cheap-ass bluetooth dongles gescoord, deze. Ik heb een PC en een laptop, in allebei een dongle.

1. Connecten met m'n BlackBerry levert problemen op. Soms ziet ie 'm wel en soms ziet ie 'm niet, vooral dat laatste. Daarnaast vertikt ie het om uit zichzelf te syncen. Ik heb nog geen oplossing gevonden - na flink pielen. Heeft iemand suggestie's welke kant ik op kan denken?

2. File transfer tussen pc en laptop levert problemen op. Op mijn laptop heb ik een bestand > rechtermuisknop > kopieneren naar > bluetooth-apparaat. Ik selecteer m'n PC en druk op volgende - en dan staat er de foutmelding "de bestandsoverdracht is niet voltooid - er is een ongeldig argument opgegeven." Enig idee?

Verwijderd

Topicstarter
Kom op mensen, iemand?

• BGB4rn
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-11 11:10

BGB4rn

ductape en tie-wraps FTW !

Kom op ? ... wat voor OS gebruik je om te beginnen ?

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels van alles geprobeerd, en nog steeds krijg ik bestanden versturen via blauwtand niet gefixt. Iemand?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Welke bluetoothstack is er geinstalleerd? Als je de standaard stack van Windows gebruikt kan je misschien kijken of een andere stack ook werkt of juist andersom (Wikipedia: Bluetooth stack).

edit:
Via jouw link kom je uit op twee verschillende dongles, maar bij beide staat er dat je de standaard software in Windows kunt gebruiken of software kan installeren. Dat dus graag even uittesten.

[ Voor 29% gewijzigd door Kixtart op 08-12-2009 18:51 ]

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Thnx voor je reply, Kixstart! Ik heb nogmaals beide geprobeerd, en nu lukt bestandsoverdracht via de bijgeleverde software! Werkt ideaal, ik link nu inbox mapjes tussen twee PC's. Helaas werkt die software (Blue Manager Suite) niet samen met BlackBerry desktop manager. (de desktop manager ziet de dongle niet, wss omdat er een ander programma wordt gebruikt voor aansturing dan het standaard windows programma) Is dit op te lossen?

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Ik heb geen ervaring met de BlackBerry desktop manager, maar je zou dit eens na kunnen gaan:
http://crackberry.com/set...desktop-manager-bluetooth. Het lijkt erop dat je in die manager eerst bluetooth moet enablen en het blijkt niet uit jouw reactie wat je hebt gedaan. Het beste kan je zelf een beetje testen en uitproberen, want welke stack/drivers zou niet uit moeten maken en je geeft zelf aan dat directe bestandsoverdracht wel werkt. Ik denk dat je daarom dus even in de opties van die manager moet kijken of rondzoeken of andere mensen ook problemen hebben daarmee.

☻/
/▌
/ \

Pagina: 1