Toon posts:

Hardware bestellen in VS, iemand ervaring?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit er na het lezen van weer een lovende Philips Acoustic Edge review er toch hard over te denken om deze geluidskaart in de VS te bestellen.
Heeft er iemand ervaring met het bestellen van hardware in Amerika want ik heb dit nog nooit gedaan. Waar moet ik op letten en wat moet ik wel of niet doen?

• memphis
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:24

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

Een Nederlands product in de USA bestellen :?

Maar ok, belangrijk is dus dat je van te voren betaalt via een internationale overboeking of per creditcard en die Yanks zijn daar wel in te vertrouwen. Zorg dan dat het pakketje zonder een factuur wordt opgestuurd onder de noemer "Gift" omdat dan de waarde 0,- is en meneer de invoersrechten niet even om de hoek komt kijken en doe dat niet via de normale post maar via UPS of zo (veiliger).

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Versturen ze wel naar je toe. De meeste sites bieden alleen aan Amerika aan. Dit wordt dus veel zoeken voor je. Maar succes.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

• machiel
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-07 18:09
Let er ook op dat je bij de invoer ook moet betalen (BTW geloof ik) dus dat komt boven op de verzendkosten. En inderdaad, er is bijna geen enkel bedrijf dat levert aan landen buiten de USA. Maar het is niet onmogelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het een beetje idioot is om een Philips product in het buitenland te moeten kopen, maar omdat ze de kaart niet op de Europese markt uit te brengen kan het haast niet anders. Verder staat op http://www.ibuyer.net/ aangegeven welke bedrijven ook buiten de VS leveren (ook handig voor andere hardware!).

Ik heb inmiddels twee reacties gehad. De eerste mocht hem niet buiten de VS leveren en bij de ander waren de kosten $67.61 voor de kaart en $36.42 verzend kosten. In totaal dus fl. 244.- voor een 4.1 geluidskaart!:'( Nog even verder kijken dus.

Alvast bedankt voor de tips zover, als iemand nog iets toe te voegen heeft graag.