Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codplayer
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-11-2024
ik heb een probleem zijn er misschien mensen die het weten of me kunnen helpen ermee?
ik heb een imac 24 inch en ik heb er parallels met vista op draaien alles werkt voor de rest.
tot dat ik naar land instellingen en dan beheer systeemland instellingen veranderd naar china prc dan zegt die dat die moet herstarten zoals gewoon in normale windows pc.
maar daarna kan die niet meer opstarten met een eror.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
want zonder de unicode te veranderen zie ik geen chinees op websites of documenten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Voor zover ik weet werken bepaalde Aziatische unicodes alleen vlekkeloos op Vista Ultimate en niet op andere versies.

Desondanks; heb je al op technet gekeken of dit issue bekend is; lijkt me toch de eerste bron om je OS redelijk in-depth te kennen en aan te passen?

/edit: welke error komt er bij het opstarten? Mis dus, eerlijk gezegd, nogal wat info over waar/wat fout gaat en wat je mogelijk zelf al hebt geprobeerd om het uit te zoeken...

[ Voor 25% gewijzigd door MAX3400 op 03-12-2009 02:42 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codplayer
thanks voor de snelle reply maar goed met de mac os ben ik redelijk nieuw maar met windows denk ik dat ik de os iets beter ken dan de gemiddelde persoon. bij windows kreeg ik altijd wel de aziatische unicodes aan de werk xp of vista home premium.
maar goed ik had al lopen googlen ook niet veel over kunnen vinden.
maar na de restart van parallels krijg ik dan:

window failed to start. a recent hardware or software change might be the cause. to fix the problem:
1. insert your windows installation disc and restart your compute.
2 choose your language settings and then click next.''
3 click repair your computer.''

status:oxc000000f
info windows failed to load because the nls data missing,or corrupt

dit krijg ik dus dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codplayer
niemand met tips??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Nou, wat ik begreep op de Parallels forums is het mogelijk dat de schijf zichzelf "reset" bij een reboot waardoor gedeelten van de loader en de activation niet werken.

Ik zou je adviseren om daar even te kijken/lezen/posten; heb veel problemen langs zien komen met Vista en Win7, zelfs met de nieuwe Parallels release.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codplayer
thanks for reply
Pagina: 1