Toon posts:

Sony DAV-DZ230 Home CInema, Media/Data-tank aan te koppelen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een geruime tijd naar volle tevredenheid deze set aangesloten via HDMI naar een klein TV'tje op de slaapkamer, werkt allemaal prima echter zou ik graag op de één of andere manier een mediatank erop willen aansluiten om DivX'jes van te kunnen spelen. :P
Ik heb alleen helaas 1 HDMI poort op de home cinema en die is in gebruik voor de TV. Verder is er enkel nog een COAX vrij en AUDIO in.

Is er een mogelijkheid om een constructie te bedenken om een mediatank te koppelen? 8)7
Kwaliteit hoeft niet perfect te zijn gezien het toch al een ouder LCD scherm betreft.

tech specs van het systeen klik: http://www.sony.nl/pdf/Ge...=DAV-DZ230&site=odw_nl_NL

• kevinvdw
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-08-2025
Ik heb dezelfde set(inmiddels een echte losse receiver besteld voor hetzelfde probleem). De HDMI is enkel HDMI-out.Je kan je media tank rechtstreeks aansluiten op je TV als dit gaat, die zal dan via de SCART van je tv het geluid naar je boxen sturen. Een andere oplossing is de audio in via de voorkant, dan moet je wel je kabel mooi wegwerken. Via de laatste manier zal je wel telkens je 'function' moeten veranderen van TV naar audio.
Surroundgeluid aansluiten op de set is NIET mogelijk

Verwijderd

Topicstarter
Ohw ik heb al reactie sorry :D
Dus de mediatank op de TV aansluiten en dan via COAX het geluid VAN de tv naar de Surroundset of via de audio-in aan de voorkant?

Met die laatste optie begrijp ik alleen je puntje 'function' niet ? :?

• kevinvdw
niet via coax, via scart! De coax-aanlsuiting achteraan is voor je antenne!

als je vooraan op de sony kijkt zie je allemaal knopjes, naast het meest rechtse staat function(switchen tussen FM, AM, DVD, TV, AUDIO, DMPORT). Function staat ook als knop op je afstandsbediening

Verwijderd

Topicstarter
Ohww oeps ik bedoelde ook scart ja :)

Welke van de twee opties zou het beste zijn? Via audio-in of scart?

• kevinvdw
is hetzelfde, alleen kan je scart makkelijker wegwerken en hou je audio-in over om bijvoorbeeld eens een mp-speler aan te hangen

Verwijderd

Topicstarter
Top :) dankjewel voor je uitleg! :D
Pagina: 1