Ik heb deze in bestelling staan via Databyte. Fabrikant Code: LS23CFVKF/EN want dat is de enige met DVB-C HD volgens de info hier.
Nu zie ik opeens dat bij Triderium hij staat voor een veel lager bedrag. Scheelt zo'n 66 Euri. En dat is veel geld. Dus heb ik Triderium mailtje gestuurd of het wel echt de LS23CFVKF/EN versie is omdat die alleen met DVB-C is. En in hun info staat DVB-T
Iemand enig idee wat er nu klopt?
Als die van Trierium een DVB-C HD is dan wil ik graag mijn order bij Databyte cancellen en bestel ik hem bij hun.
Iea
Nu zie ik opeens dat bij Triderium hij staat voor een veel lager bedrag. Scheelt zo'n 66 Euri. En dat is veel geld. Dus heb ik Triderium mailtje gestuurd of het wel echt de LS23CFVKF/EN versie is omdat die alleen met DVB-C is. En in hun info staat DVB-T
Ik krijg dan als antwoord dat zij echt de LS23CFVKF/EN versie leveren maar dat die volgens hun DVB-T is maar dat Samsung regelmatig specs wijzigt.quote: TrideriumProductinformatie
http://www.samsung.nl
EAN Code: 8808987987350
Fabrikant Code: LS23CFVKF/EN
Samsung SyncMaster 2333HD 23" Full HD, 5ms, 10000:1, 2xHDMI, DVB-T
Iemand enig idee wat er nu klopt?
Als die van Trierium een DVB-C HD is dan wil ik graag mijn order bij Databyte cancellen en bestel ik hem bij hun.
Iea
Mijn trip | Van Nederland naar Japan op mijn CFMoto 450MT