Ik zou graag een feature zien waarbij een draadje altijd automatisch aan mijn bookmarks wordt toegevoegd als ik een quick reply post maak. Ik ben geen fan van 'fire and forget', dus volg ik graag de follow-up van de (on)zin die ik uitkraam. Via een gewone 'Reageer' of een quote kan je het bookmark-vakje aanvinken, maar via de quick-reply kost het toch weer een extra handeling. Wat mij betreft hoeft er geen optie in te zitten om de titel van de bookmark aan te kunnen passen, dat zou je altijd alsnog kunnen door een conventionele bookmark toe te voegen.
De post-history biedt deze functionaliteit al een beetje, maar dan mis je de updates in lopende topics weer. Bovendien ben ik gewoon enorm gewend aan het alt-b-en.
Kortom: graag de mogelijkheid om dit tijdrovende proces te automatiseren middels een preference.
De post-history biedt deze functionaliteit al een beetje, maar dan mis je de updates in lopende topics weer. Bovendien ben ik gewoon enorm gewend aan het alt-b-en.
Kortom: graag de mogelijkheid om dit tijdrovende proces te automatiseren middels een preference.
Zo scherp als een voetbal!