[forum/feat] Automatisch bookmarken bij quick reply

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:57
Ik zou graag een feature zien waarbij een draadje altijd automatisch aan mijn bookmarks wordt toegevoegd als ik een quick reply post maak. Ik ben geen fan van 'fire and forget', dus volg ik graag de follow-up van de (on)zin die ik uitkraam. Via een gewone 'Reageer' of een quote kan je het bookmark-vakje aanvinken, maar via de quick-reply kost het toch weer een extra handeling. Wat mij betreft hoeft er geen optie in te zitten om de titel van de bookmark aan te kunnen passen, dat zou je altijd alsnog kunnen door een conventionele bookmark toe te voegen.

De post-history biedt deze functionaliteit al een beetje, maar dan mis je de updates in lopende topics weer. Bovendien ben ik gewoon enorm gewend aan het alt-b-en.

Kortom: graag de mogelijkheid om dit tijdrovende proces te automatiseren middels een preference. :)

Zo scherp als een voetbal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:48

crisp

Devver

Pixelated

Nee, een pref om automatisch alle topics waarin je reageert te bookmarken gaat er niet komen, simpelweg omdat dat precies de functionaliteit van je posthistory zou dupliceren. Als je gewend bent aan alt+b dan kan je dat ook aan de posthistory link hangen ;) (en waarom mis je daar dan 'updates' ?)

Verder is de quickreply expres verstoken van allerlei tierlantijnen, anders kunnen we net zo goed het complete replyformulier onder elk topic hangen... (en nee, dat gaan we ook niet doen)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
Met 'updates' bedoel ik topics die ik wel meelees, maar niks in gepost heb. Geen tierelantijnen rondom de quickreply snap ik en moet ook zo blijven, daarom ook de vraag om een preference-vinkje ;).
* Reptile209 gaat maar eens spelen met een nieuwe hotkey voor de posthistory, kijken of dat bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:00
Ja maar: wat heeft dat vinkje dan voor zin? Als je niet gereageerd hebt in een topic heeft het toch ook geen zin om een vinkje bij een quick-reply te hebben?

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
Dat soort draadjes bookmark ik, waardoor ze (verrassend :+ ) in mijn bookmark lijst staan. Draadjes waarin ik reageer, bookmark ik nu handmatig (en komen bovendien in de posthistory). Dat handmatig bookmarken zou ik graag via een preference willen automatiseren, zodat ik alles wat ik wil volgen in één overzicht hou. Er moet dus geen apart vinkje bij de quickreply, ik zou willen dat het bookmarken vanzelf gebeurt als ik reageer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Al eens aan Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/bookmark-todo.gif gedacht? Dat staat links van de topictitel.

"Voeg dit topic aan mijn bookmarks toe als postreminder", dan hoef je geen nietszeggende posts als terugvindpost te gebruiken.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Wat is er mis met bericht in quickreply typen, 1x ipv 2x tab, vinkje zetten bij 'Bookmark?' en op Verstuur bericht klikken?

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
edit:
knip

[ Voor 95% gewijzigd door anandus op 02-12-2009 22:30 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reptile209
Wiethoofd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:26:
Wat is er mis met bericht in quickreply typen, 1x ipv 2x tab, vinkje zetten bij 'Bookmark?' en op Verstuur bericht klikken?
Meer werk :). 't is ook geen onoverkomelijk probleem, gewoon luiheid. Als dit vanzelf kan, hoef ik er ook niet meer over na te denken.
Resistor schreef op woensdag 02 december 2009 @ 22:25:
Al eens aan Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/bookmark-todo.gif gedacht? Dat staat links van de topictitel.
Hmmm, nooit gerealiseerd dat 'ie dan ook bij de posthistory uitkomt. * Reptile209 gaat proberen Werkt niet, zo komt 'ie alleen in de bookmarks, niet in de post history. Nice try, though.

[ Voor 8% gewijzigd door Reptile209 op 02-12-2009 22:31 ]

Pagina: 1