Ik loop tegen een probleempje aan, volgens mij zie ik iets heel simpels over het hoofd, maar ik kan er niet achter komen hoe ik dit nou wel goed krijg.
Ik maak gebruik van Zend_framework, en van onderdeel Zend_service_twitter om een bericht op twitter te zetten, dat doe ik met deze code:
Heel simpel, en prima werkend.
Wat ik nu wil, is ophalen met welk id het bericht op twitter is geplaatst, dat kan, want dat id zit in het response object met als naam id.
Doe ik: print_r($response->id); dan krijg ik:
SimpleXMLElement Object ( [0] => 6141727640 )
dat is een beetje vreemd volgens mij, want er is dus een variable in het object, met als naam 0. Normaalgesproken kunnen variablen geen cijfer hebben als naam in php.
Een opdracht zoals echo $response->id->0 geeft dus ook een foutmelding.
Iemand enig idee hoe ik de waarde wel uit het SimpleXMLElement Object kan trekken ?
Ik maak gebruik van Zend_framework, en van onderdeel Zend_service_twitter om een bericht op twitter te zetten, dat doe ik met deze code:
PHP:
1
2
3
| $twitter = new Zend_Service_Twitter('name', 'password'); $msg = 'My Tweet!'; $response = $twitter->status->update($msg); |
Heel simpel, en prima werkend.
Wat ik nu wil, is ophalen met welk id het bericht op twitter is geplaatst, dat kan, want dat id zit in het response object met als naam id.
Doe ik: print_r($response->id); dan krijg ik:
SimpleXMLElement Object ( [0] => 6141727640 )
dat is een beetje vreemd volgens mij, want er is dus een variable in het object, met als naam 0. Normaalgesproken kunnen variablen geen cijfer hebben als naam in php.
Een opdracht zoals echo $response->id->0 geeft dus ook een foutmelding.
Iemand enig idee hoe ik de waarde wel uit het SimpleXMLElement Object kan trekken ?