Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Dit is genant - Moz. Firefox probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
''Dit is genant''

Deze melding krijg ik bij het opstarten van Mozilla Firefox boven in het venster. Kort daarna loopt de pc vast en is een reboot de enige oplossing. I-explorer houdt het langer vol maar liep net ook uiteindelijk vast.

Windows xp service pack 3

avast! antivirus (gratis editie) kon niets detecteren. Spyware Doctor wel maar slechts met een laag tot gem. risico.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-11 09:24
Daarom altijd de Engelse versies installeren, dan kun je tenminste nog Googlen op de foutmelding

http://support.mozilla.co..._style=commentStyle_plain

Verwijderd

'Dit is genant' waren nieuwe foutmeldingen van firefox.

Je kan nog proberen hitman pro te runnen.

Qua browser download anders een portable firefox als die ook crasht dan weetje dat het niet aan de browser licht maar aan je OS.

• Blinker
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-11 12:28
In het engels is het: This is embarrassing.
Maar klinkt voor mij als een hardware probleem.

Geef even wat meer informatie: Temperaturen, voltages, etc.

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

De melding "this is embarassing" krijg je met name te zien als je sessieinformatie (openstaande tabs) corrupt is geraakt.

Wat gebeurt er als je Firefox in "Safe Mode" (aka "Veilige Modus") opstart via het Start menu?

Dit kan volgens mij ook duiden op een probleem met je RAM geheugen. Wellicht is het daarom ook wel even handig om memtest te draaien en te kijken wat daar uit komt.

[ Voor 26% gewijzigd door mindcrash op 06-12-2009 13:14 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)