Toon posts:

Hoe krijg ik trillende kast koest?

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb al tijdje 366 @ 567 @ 2.0V op BH6(Rev1.03) naar volle tevredenheid lopen met vette Fac7alpha-H blower.
De kast trilt echter behoorlijk door die machtige koeler. En dat dag in dag uit. Goed te voelen als ik er m'n hand op leg.
Ik zie dat niet zo zitten met al die gevoelige componentjes.
Ben bang dat vroeg of laat het een of andere onderdeel de geest geeft (scheurt?).
Heb al vanalles onder de kast gelegd om het zakie rustiger te krijgen maar helpt allemaal niet echt. Meeste succes nog met piepschuim.
Hebben jullie nog goede anti-tril tips of maak ik me druk om niks?

Alvast bedankt.

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
in de automaterialenhandel van die ontdreuningsplaatjes 3 mmm dik zelfklevend en zwaar.

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09-09 14:31
nou mijn hd's ( wd ) begeven het ook iedere keer nat na een lan party dus mischien kunnen ze er toch niet tegen he

.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Zet er eens wat op, misschien helpt het. Ik heb er m'n monitor bovenop staan, bigtower met ook een vette alpha cooler (volgens mij ook een Fac7alpha-H). Bigtower naast bureau, en dan met een verhoginkje even je monitor er schuin opzetten... Anders trilt die van mij ook bestwel af en toe...

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Maar die WD's van harley zijn dan ook altijd uitzonderlijk slecht...