Website voor een winkel

Pagina: 1
Acties:
  • 221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag een website voor mijn winkel bouwen.
Ik ben zelf wel creatief genoeg en weet precies hoe ik dit hebben wil.

Alleen ben ik een leek in CSS en html (de basis heb ik wel onder de knie). Ik wil daarom de website bouwen dmv een programma/software die het makkelijk maakt om dingen zoals Intro, Animatie buttons ed.. te creeren op een makkelijke manier.

Ik heb de afgelopen dagen met een trial versie van oa Web Easy Professional, Flash Website design zitten rommelen maar vind het ver onder maat. Ik ben absoluut niet tevreden met deze programma's en vooral de mogelijkheden die ze bieden.

Het is van belang dat een software veel mogelijkheden biedt maar tegelijkertijd zelf ook wat kunt creeeren dmv css.

Ik hou vooral van gecompliceerde websites. Een website waar je ziet dat er veel werk in is gestoken om het zo uit te laten zien.
Het is zoals vermeld bedoelt voor een winkel. (zoiets spreekt me wel aan http://www.cipoandbaxx.com/ en deze vind ik ook een leuke http://www.animal.co.uk/fe/htm/index/index.asp

Hebben jullie een tip voor mij welke software een goede zal zijn?

Bedankt voor het lezen.
Appie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar vind ik...?
Zoeken (en vergelijken) van software kun je prima zélf, daar heb je ons niet voor nodig. Wat voor de één ideaal is is voor de ander niets waard en je zult zelf moeten besluiten wat voor jou het fijnst werkt.

Als ik je dan toch een tip mag geven: Leer HTML/CSS/Flash/YouNameIt want de bagger die uit de meeste van die klik-en-klaar sitebouwtools komt is niet echt iets om over naar huis te schrijven ;) Ik kan je ook vertellen dat "een website waar je ziet dat er veel werk in is gestoken om het zo uit te laten zien" zelden tot nooit uit zo'n tool komt rollen. Forget it ;) Dan waren we allemaal stinkend rijk en zaten we niet moeilijk te doen met rommelen in HTML/CSS/etc.

[ Voor 22% gewijzigd door RobIII op 02-12-2009 14:07 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.