'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Als de prijzen verhoogd zijn (en naar echt geld gechanged zijn) zul je toch echt moeten betalen om te spelen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 85% gewijzigd door Hahn op 02-12-2009 13:53 ]
The devil is in the details.
Dus die zin zou moeten zijn:
EA zou de (virtuele/ingame) prijzen van in-game-items zodanig hebben verhoogd dat het onmogelijk is geworden om het spel te spelen zonder te betalen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Virtuele prijzen is een goeie, heb ik even toegevoegd om het wat duidelijker te makenSinergyX schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:54:
Verderop staat het in de tekst toch uitgelegd? Het kunnen kopen van van de wapens met 'virtueel' geld (behaald met spelen) is dus schrikbarend duurder geworden, terwijl de wapens voor 'echt' geld juist goedkoper zijn geworden.
Dus die zin zou moeten zijn:
EA zou de (virtuele/ingame) prijzen van in-game-items zodanig hebben verhoogd dat het onmogelijk is geworden om het spel te spelen zonder te betalen
Ik ben helemaal geen stagiair
Verderop staat toch juist dat je na 5 uur spelen een superwapen kan huren zonder te betalen?
Dus je kan het spel wel spelen zonder te betalen?Een gamer geeft een voorbeeld van de gevolgen van de prijsveranderingen: hij zou elke dag vijf uur moeten spelen om voor één enkele dag een uber- of super-wapen te kunnen 'huren'.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Maar ik ken het spel zelf verder ook niet, maar vind het een beetje vreemd dat er wordt gesteld dat het onmogelijk is, terwijl er paar zinnen verder wordt verteld dat je na 5 uur spelen een superwapen hebt.
[ Voor 56% gewijzigd door anandus op 02-12-2009 14:11 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Je moet het lezen als: feitelijk onmogelijk. Even kijken of dat nog wat duidelijker kan worden gemaaktanandus schreef op woensdag 02 december 2009 @ 14:10:
Maar dan is het niet onmogelijk geworden. Moeilijker misschien, maar niet onmogelijk.
Ik ben helemaal geen stagiair
'dat het veel te oneerlijk is geworden' lijkt me beter.
Oneerlijk absoluut niet, kwestie van tijd vs geld, dat opzicht kan je nooit over 'oneerlijk' spreken.
edit, onevenredig veel voordeel, netjes omschreven
[ Voor 43% gewijzigd door SinergyX op 02-12-2009 14:39 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.