Windows 7 opstarten performance options

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Een kennis van mij heeft gisteren een nieuwe PC gekocht met Windows 7 Home Premium erop (Nederlands natuurlijk). 3x raden wie dat ding mocht af configureren? (hint: spreekt Frans en kan neuken als een tijger).

Maar goed nou is er iets waar ik toch niet helemaal uit kom. Als je de computer opstart dan krijg je automatische het scherm "Instellingen voor prestaties" te zien. Dit scherm.

Ik heb Windows Vista Engels maar jullie weten welk scherm.
Afbeeldingslocatie: http://img4.imageshack.us/img4/1724/97646580.jpg

Het rare is ook dat ze alleen dat scherm zonder tabbladen ofzo krijgen, alleen dat en als je iets veranderd dan pakt hij het ook niet. Je kan gewoon op Ok clicken en dan gaat het weg.

Niet echt cruciaal iets maar wel irritant. Weet iemand waarom dit zo is en hoe ik het weg krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 21:18
Niks raars bij MSCONFIG?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou zeggen ga er handmatig naartoe en kijk of die window wel volledig met tabbladen werkt als die handmatig is opgestart.

Zo niet, volg Eldariel's advies op en kijk wat er allemaal in je msconfig staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirtualGuineaPig
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Kijk eens naar autoruns van Sysinternals/Mark Russinovich (http://techtnet.microsoft...ysinternals/bb963902.aspx) Kun je alle opstartende rimram zien die in werkgeheugen gedouwd wordt na boot. En wees zo verstandig en kies dan wel de optie MS en Windows-dingetjes te laten zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al gekeken naar msconfig en daar valt dxdllregexe op maar verder alleen adobe, java, google en microsoft rotzooi.

Ik zal autoruns proberen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 13:50 ]