Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 15:13

Ik heb sinds een week een probleempje met mijn Magic.

Bij het ontvangen van een email of sms geeft de telefoon geen trilfunctie meer. Als ik gebeld wordt of als ik typ werkt het wel dus het motortje is nog goed.

Voor de sms gebruik ik als extra het programmatje SMS-popup, ik dacht dat die wellicht defect was heb deze verwijderd.

Ook heb ik alle tril en notificatie opties van de Magic doorgelopen maar dit gaf geen oplosssing.

Heeft iemand nog tips voor ik alles opnieuw moet gaan installeren na een reinstall oid?

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Probeer voor de lol het programma K-9 eens dan? Gebruik deze zelf al tijden naar volledige tevredenheid.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

GenesiZ schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:37:

Ik heb sinds een week een probleempje met mijn Magic.

Bij het ontvangen van een email of sms geeft de telefoon geen trilfunctie meer. Als ik gebeld wordt of als ik typ werkt het wel dus het motortje is nog goed.

Voor de sms gebruik ik als extra het programmatje SMS-popup, ik dacht dat die wellicht defect was heb deze verwijderd.

Ook heb ik alle tril en notificatie opties van de Magic doorgelopen maar dit gaf geen oplosssing.

Heeft iemand nog tips voor ik alles opnieuw moet gaan installeren na een reinstall oid?
In het sms menu zelf en daar de instellingen knop; dan pas wijzig je iets mbt tot sms notificaties. Veel gemaakte fout, zeg niet dat het bij jou zo is maar het kan....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Ook bij email kan je dit instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
K-9 geeft geen oplossing, de instellingen had ik ook nagelopen bij de berichten en email maar dit lost ook niets op?

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Vibrate staat dus aangevinkt?

Email -> Menu: Account Settings -> Vibrate
SMS -> Berichten -> Menu: Account Settings -> Notivication settings -> Vibrate (Menu staat bij mij in het engels)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:55
Ik gebruik missed call. Daar is het in te stellen en nog wat extra opties zoals een knipperend ledje bij bijvoorbeeld een gemist gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Tenshu schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:48:
Vibrate staat dus aangevinkt?

Email -> Menu: Account Settings -> Vibrate
SMS -> Berichten -> Menu: Account Settings -> Notivication settings -> Vibrate (Menu staat bij mij in het engels)
Jeps, die staan netjes aan. Heb het ook geprobeerd zonder, maar dat geeft dus geen verschil.
Pannekoek81 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 15:49:
Ik gebruik missed call. Daar is het in te stellen en nog wat extra opties zoals een knipperend ledje bij bijvoorbeeld een gemist gesprek
Met gesprekken heb ik het niet, enkel bij email en sms. Wel even getest, maar geeft helaas niet de oplossing.

Als ik de telefoon helemaal terugzet naar fabrieksinstellingen dan gaan natuurlijk ook al mijn geinstalleerde programma's eraf, maar hoe bewaar ik mijn gekochte software?

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Niet online
Je kan de apps back-uppen met bijvoorbeeld Astro of App Manager. Natuurlijks raak je wel je MMS, SMS en Call ook kwijt als je een wipe/factory reset doet, deze kan je ook back-uppen. Zoek even in de Market zijn genoeg van dit soort apps. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Heb ik zojuist gedaan, ik sta op het punt om hem te resetten maar kan die functie niet vinden :D

Moet ik even googelen :)

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenesiZ
Probleem is opgelost na het terugzetten van de fabrieksinstellingen.

Na alle gewenstr programma's werkt alles nog dus denk dat er ergens een conflict was ofzo. Fijne was wel dat ik al mijn aangeschafte software zo weer kon downloaden.

IG MarkMeisner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu hetzelfde op mijn G1! Na veel problemen heb ik 'm ter reparatie gebracht, 2 weken later had ik 'm weer, en nu na bijna 2 weken beginnen de problemen weer. Ik zal 'm maar terugzetten naar fabrieksinstellingen, ben blij te horen dat dat wel werkte! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:22

_Christiaan_

Master of SOG

Even de app. "Sound Manager" uit de Market downloaden, in die app. bij de opties de vibrate aanzetten bij notificaties en de app. weer verwijderen. Daarmee is het probleem ook opgelost (probleem speelt ook bij andere HTC Android telefoons, zoals bij mij de Legend en de Hero)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
ik heb dit nu ook al 2x gehad op mijn magic elke keer terugzetten naar fab instellingen maar het is wel vervelend
hoop toch niet dat het tevaak gaat gebeuren...

naja misschien ooit nog een update naar android 2.1 *kijkt vodafone aan met smeek oogjes*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

Heb dit probleem ook al een paar weken (op mn Hero). Erg irritant. Toevallig gisteravond "Sound Manager" gevonden zoals _Christaan_ vermeld. Dat werkt prima, scheelt het naar factory settings zetten :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt niet aan je Magic. Waarschijnlijk heb je te veel troep geinstalleerd, die die functie verneukt heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-06 13:40
dat betwijfel ik heb slechts een nu.nl en facebook app verder issie nog stock
ach zolang het niet terugkomt ben ik blij en anders dat sound manager maar is proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spetzje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-09 20:39
_Christiaan_ schreef op donderdag 08 april 2010 @ 20:39:
Even de app. "Sound Manager" uit de Market downloaden, in die app. bij de opties de vibrate aanzetten bij notificaties en de app. weer verwijderen. Daarmee is het probleem ook opgelost (probleem speelt ook bij andere HTC Android telefoons, zoals bij mij de Legend en de Hero)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Was op het punt om mijn Legend te hard-resetten mbt dit probleem maar toch maar voor de zekerheid gegoogled naar dit probleem en in dit topic terechtgekomen.. Heeft me toch weer veel tijd gescheeld :)
Pagina: 1