Toon posts:

probleem met sub marine missie cop mw 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
geachte lezers/gamers

ik heb een vraagje ik heb gister in een gekke bui een playstations 3 slim gekocht en moder warfare2 nu ben ik beginnen te spelen met campaigne maar nu kom ik dus bij de missie dat ik een sub marine moet verdedigen.nou ik heb iedereen en alles dood en nu las ik dat ik op het dalk moest gaan zitten wat aangeeft defend nou ik heb er nu zon half uur opgezeten maar de gebeurt maar niks kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen kan ik nui het spel weg gooien ofzo of omruilen ? heeft weoinig zin denk ik he

alvast bedankt voor de moeite mvg Jordy meulman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Op youtube staan uitgebreide walkthroughs. Kijk daar eens zou ik zeggen.

Wellicht kun je in het vervolg ook even op je grammatica/spelling letten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Welkom @ GoT

Je bedoelt die missie waarin er 1 van je maten (Price) een onderzeeër in gaat om een lancering tegen te gaan of niet? Ik zou zeggen probeer de missie eens opnieuw. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat je een bug te pakken hebt. (of je bent gefaald in het verdedigen van de sub, maar dan lijkt het me dat je er wel bericht van krijgt). Het spel direct weggooien lijkt me een beetje overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rob1n schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:56:
Welkom @ GoT

Je bedoelt die missie waarin er 1 van je maten (Price) een onderzeeër in gaat om een lancering tegen te gaan of niet? Ik zou zeggen probeer de missie eens opnieuw. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat je een bug te pakken hebt. (of je bent gefaald in het verdedigen van de sub, maar dan lijkt het me dat je er wel bericht van krijgt). Het spel direct weggooien lijkt me een beetje overdreven.
ja idd deze bedoel ik. maar hij blijft vooraan bij de hekjes zitten dan staat er een hele lange tijd follow boven zijn hoofd.tot op het moment dat ik alles en iedereen dood heb geschoten met ghost en dan komt er defend boven een gebouw naast de sub daar ga ik dan zitten maar er gebeurt dan vervolgens niks meer tot aan een uur lang toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AE86
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-02-2023
Youtube link

Misschien dat je het daar kan vinden. Ik heb geen ervaring met deze game dus weet niet precies welke missie het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bram1984 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:56:
Op youtube staan uitgebreide walkthroughs. Kijk daar eens zou ik zeggen.

Wellicht kun je in het vervolg ook even op je grammatica/spelling letten?
ik heb net de walktrouhg gekeken op youtube
en hier loopt prince mee en doet hij zelf van alles maar bij voert hij niks uit en blijft zitten waar die zit tot aan het hek waar je de kraan ziet boven de sub ik snap er niks meer van ik kan nu gewoon niet verder ?
moet ik dan de missie opnieuw doen/spel omruilen/playstation omruilen...... waar zal dit dan aan liggen

alvast bedankt

mvg

Jordyenske

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Verwijderd schreef op woensdag 02 december 2009 @ 11:30:
geachte lezers/gamers

ik heb een vraagje ik heb gister in een gekke bui een playstations 3 slim gekocht en moder warfare2 nu ben ik beginnen te spelen met campaigne maar nu kom ik dus bij de missie dat ik een sub marine moet verdedigen.nou ik heb iedereen en alles dood en nu las ik dat ik op het dalk moest gaan zitten wat aangeeft defend nou ik heb er nu zon half uur opgezeten maar de gebeurt maar niks kan iemand me uitleggen wat ik nu moet doen kan ik nui het spel weg gooien ofzo of omruilen ? heeft weoinig zin denk ik he
Volgens mij moet je eerst op het dak gaan zitten en dan verdedigen, er komen dan een aantal golven bad guys (dacht ik...)

[ Voor 3% gewijzigd door Frentik op 02-12-2009 12:18 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het gehaald heb de missie opnieuw gedaan
weet nog niet war het aan lag maar ik had het gevoel een hele andere missie te spelen

vage dingen maar goed zit nu in missie 12

bedankt voor de reacties
Pagina: 1