• GreX
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-02 14:03
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een Samsung LE32M51BX LCD televisie.
Zodra ik de tv aanzet is het volume gelijk 100%. Als ik de menu toets op de tv indruk wordt elke keer een actie naar rechts uitgevoerd. Dus eigenlijk kiest de tv de optie ga een plek naar rechts in het menu.

Wat ik al gedaan heb is:

* IR module losgekoppeld
* Toetsen op front van tv losgekoppeld

Als ik de tv dan aanzet heb ik nog steeds het zelfde probleem!

Is er een andere manier op de tv te resetten?? Hardware loskoppelen oid?

Groeten Thomas

Verwijderd

Als er een service menu inzit met hotel mode in dit model?
service menu, hotel mode inschakelen, daarna kan je volume presetten: start en max volume?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2009 15:32 ]

• GreX
Hoe kan ik een service menu benaderen? Ik weet wel dat de tv elke keer een bepaalde actie wil uitvoeren waardoor hij dus onbestuurbaar is :? erg vreemd!!! Ik heb eergisteren alle kabels interns afgekoppeld en zo 2 dagen laten staan. Nu heb ik alles weer aangesloten maar er is blijkbaar nog niet veranderd!

Thomas

Verwijderd

Samsung LCD + LED TV`s (alle series) Deel 14 <= klik hier
met de remote cursor:
verplaatsen in menu: enkel ↑ ↓ gebruiken
waarden wijzigen: ← →
Let op wijzig niets wat je niet kent, noteer op papier wat je wijzigt. Je doet dit op jou verantwoordelijkheid!

• GreX
Hallo Jan,

Bedankt voor je reactie. Ik weet nu waar de storing vandaan komt alleen heb ik er nog geen verklaring voor. Als de tv in stanby staat en ik druk vervolgens op de ronde power on knop en ingedrukt blijf houden gaat de tv aan en werkt hij goed. Zodra ik de knop loslaat is het weer mis. Er wordt dan weer gekozen om een actie naar rechts uit te voeren :?. Als ik de power on knop dan weer in duw gaat de tv uit. Als ik er dus plakbang om heen doe werkt het. Maar dat is niet te oplossing.

Mijn volgende stap was het volgende. Service menu en een factory reset. Helaas heeft dit ook niet geholpen.

Groeten Thomas

Verwijderd

GreX schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:22:... Als ik de power on knop dan weer in duw gaat de tv uit. Als ik er dus plakbang om heen doe werkt het. Maar dat is niet te oplossing.
Afstandsbediening defect? eens kijken of in je kennissen kring iemand dezelfde heeft? Of anders meenemen naar de winkel en zien of daar hetzelfde probleem optreedt met de afstandsbediening
Pagina: 1