Left 4 Dead 2

Pagina: 1
Acties:

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18:07

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Allereerst hulde voor de review, ikzelf ben ook een fantiek L4D(1) en L4D2 speler en ik kan me helemaal vinden in het artikel _/-\o_

Wat ik nog wel als verzoek in wil dienen is het volgende:
reviews: Left 4 Dead 2

De titel van deze pagina vind ik een beetje slecht en krom Engels. Tenzij er een statement gemaakt wordt dat de letter i niet in het woord team zit (wat ik niet verwacht), dan zou de zin wel kloppen.

Persoonlijk zou ik het omschrijven als "There is no I in this team". Maar misschien hebben jullie er een andere visie op.

Enligen me! ;)

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11-2025
There is no I in team is een Engelse woordspeling, die aan de ene kant aangeeft dat er geen i in team zit en aan de andere kant dat een eenling er niks te zoeken heeft.

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 18:54
Dit is gewoon een Engelse uitdrukking, wat betekent dat er geen "ik" ("I") zit in het woord "team", wat weer een woordspeling is, opdat de letter i niet in team zit. Het betekent gewoon dat je in een team niet moet egoën, maar ook aan je teammaten moet denken ;)

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Ah, duidelijk. Toch bedankt voor het reageren :)

• daftpunk
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-02 19:17
Leuk verhaal, leuk spel:

Kleine opmerkingen:
Op pagina2: "de Tank, de Hunter, de Boomer en de Witch"
In L4D hadden we ook de Smoker nog.

Op pagina1:
Ik zou Rochelle, Nick en Coach niet bepaald "rednecks" noemen.
Ellis valt wel onder het stereotype "gun-totin', beer drinkin', truck-drivin' trailer trash, etc". ;)

• Marc Rademaker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:38
De smoker is toegevoegd.

Rednecks mag dan volgens de definitie niet de ideale omschrijving zijn, ik denk dat de meeste lezers wel begrijpen wat ik bedoel. Er had ook hillbilly kunnen staan :P Gaat er meer om dat het typische zuid-amerikanen zijn, die aardig goed met wapens overweg kunnen.

• Matis

Matis

Rubber Rocket

Topicstarter
Hillybilly, ja net als de Dukes of Hazzard :P

Top dat je het zo snel gewijzigd hebt :)

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-01 20:45

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Marc Rademaker schreef op woensdag 02 december 2009 @ 10:59:
De smoker is toegevoegd.

Rednecks mag dan volgens de definitie niet de ideale omschrijving zijn, ik denk dat de meeste lezers wel begrijpen wat ik bedoel. Er had ook hillbilly kunnen staan :P Gaat er meer om dat het typische zuid-amerikanen zijn, die aardig goed met wapens overweg kunnen.
Ik wil niet moeilijk doen, maar Southerners zou ik toch niet als Zuid-Amerikanen vertalen - die bevinden zich ergens onder de Centraal-Amerikanen :>

Als ik dan toch bezig ben: southerners is de enige goeie term. Hillbilly en redneck zijn twee verschillende types. Het enige dat ze gemeen hebben is dat ze zuidelijk zijn en dat het woord in principe pejoratief bedoeld is. Maar: redneck verwijst naar (verarmde) plattelandsbewoners, terwijl hillbilly - zoals de naam zelf zegt - naar de heuvelbewoners rond de Appalachen verwijst. Hillbilly is nog veel meer dan redneck een geuzennaam trouwens.

/taalnazi van dienst

[ Voor 3% gewijzigd door YellowOnline op 02-12-2009 19:09 ]

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Heb het net al als reactie bij de review zelf gezet, zie nu toevallig dit topic.
Is het niet slim om in of bij de review te linken naar het Left 4 dead 2 topic hier op het forum waar veel info staat en gediscuseerd kan worden over de game.

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Pagina: 1