Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2007] Standaard met leesbevestiging sturen.

Pagina: 1
Acties:

• jimmy87
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-11 11:55
Omdat ik van de mails die ik verstuur graag weet of ze gelezen worden of niet vraag ik altijd om een leesbevestiging. Nu is 2 vinkjes zetten niet heel moeilijk natuurlijk maar ik bedenk me vaak nadat ik een mail al verstuurd heb dat ik die dus vergeet aan te vinken.

Is er een manier om Outlook 2007 zo in te stellen dat deze automatisch bij elke mail dat vinkje zet bij leesbevestiging vragen ?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

2e 1st level hit op Google: http://www.tech-recipes.c...t_delivery_read_receipts/

Vraag me dus af hoe lang je hier zelf mee bezig bent geweest of uit te zoeken... :?

/edit: ik negeer altijd leesbevestigingen dus uiteindelijk weet je nog niet of is gelezen...

[ Voor 19% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2009 02:11 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

jimmy87 schreef op woensdag 02 december 2009 @ 02:05:
Omdat ik van de mails die ik verstuur graag weet of ze gelezen worden of niet vraag ik altijd om een leesbevestiging. Nu is 2 vinkjes zetten niet heel moeilijk natuurlijk maar ik bedenk me vaak nadat ik een mail al verstuurd heb dat ik die dus vergeet aan te vinken.
Off-topic: Je realiseert je dat de ontvanger dat vaak niet wil, en kan blokkeren? Je zult bij van mij bijvoorbeeld nooit zo'n bevestiging krijgen, dus erg zinvol is het niet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

En voor de Exchange-programmeurs onder ons, maar even een scriptje uit de oude doos: http://www.vamsoft.com/howto-readreceipt.asp >:)

/edit: mmm, morgen eens kijken hoe dat onder 2010 zit...

[ Voor 18% gewijzigd door MAX3400 op 02-12-2009 02:19 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof