Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-12-2020
Bij de apple in ear oodopjes zitten een soort kapje/speakertje die je erin kan draaien.
Ben deze kwijt geraakt en heb de reserve ook niet meer.
Volgens apple zijn deze ook niet leverbaar of te bestellen.
Weet iemand als ik die ergens op een website kan na bestellen of als er iemand is die zijn reservesetje wil verkopen.

Het gaat om deze oordopjes

http://www.apple.com/nl/ipod/in-ear-headphones/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Deze worden niet als los onderdeel verkocht maar als reparatieonderdeel - wat weer betekent dat ze niet zomaar aan klanten worden verkocht. Dus je zou eens bij een reseller kunnen vragen of het via hun reparatieafdeling te regelen is.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
Ben bij de lokale apple store geweest en die man heef toen gebeld naar reparatie/service afdeling en die vertelde dat hij niks voor mij kon betekenen omdat ze die onderdelen niet leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaladert
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:18
Ik heb hetzelfde probleem gehad met het verliezen van de earbuds. replacementsetjes zijn bijna nergens te krijgen. Ik heb ze hier besteld. Ging heel voorspoedig :*)

DealsiShop.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
Dat zijn de earbuds die zoek ik niet.
Maar bedankt voor de tip

Ik zoek de mesh caps die daar in zitten.

Heeft iemand anders nog tips of een site waar ik die kan vinden ?
Of desnoods zijn reservesetje wilt verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
ACS --> 3i

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Wellicht op ebay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:48
Jaladert schreef op woensdag 02 december 2009 @ 08:07:
Ik heb hetzelfde probleem gehad met het verliezen van de earbuds. replacementsetjes zijn bijna nergens te krijgen. Ik heb ze hier besteld. Ging heel voorspoedig :*)

DealsiShop.com
You're my new hero! :o

Heb het internet plat gezocht om die dingen, en kon ze nergens vinden. Maar nu ik weet dat ik ze daar kan bestellen :*) (dat zijn de originele?)

Had op dealextreme zelfs nep-in-ear-iphone gekocht (welke echt lijken op de originele, tenzij je goed kijkt) maar die earbuds daarop waren helemaal een ramp. En om nieuwe originelen te halen enkel voor de earbuds.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaladert
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:18
ZpAz schreef op donderdag 03 december 2009 @ 12:28:
[...]

You're my new hero! :o

Heb het internet plat gezocht om die dingen, en kon ze nergens vinden. Maar nu ik weet dat ik ze daar kan bestellen :*) (dat zijn de originele?)

Had op dealextreme zelfs nep-in-ear-iphone gekocht (welke echt lijken op de originele, tenzij je goed kijkt) maar die earbuds daarop waren helemaal een ramp. En om nieuwe originelen te halen enkel voor de earbuds.
Ze zijn niet origineel, maar wel van hoge kwaliteit. Ik voel en hoor geen verschil met de originele!

Als je dit overweegt is het handig om voor die paar extra dollars gelijk 3 setjes te kopen of zo. Scheelt je verzendkosten als je ze in de toekomst weer kwijt bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik ben opzoek naar small cap misschien kan ik met 1 van jullie ruilen met een M of L _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Het is toch wel heel erg dat die dingen zo moeilijk te verkrijgen zijn. Terwijl je ze best makkelijk kwijtraakt. Boosaardig slecht van Apple zou ik bijna zeggen.

Yippie kayak, other buckets!

Pagina: 1